کد خبر: ۱۸۵۰۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
سرپرست پرسپوليس پس از حرف هايي كه هميشه به بازيكنان جدا شده پرسپوليس مي گويد، اين بار يك سيلي خورد.

598، روزنامه ورزشي شوت امروز تيتر يك خود را به درگيري هادي نوروزي و سعيد شيريني در دفتر رويانيان اختصاص داده بود. آنها از سيلي نوروزي به شيريني مطلبي را روي جلد داشتند كه اين موضوع واكنش سرپرست باشگاه پرسپوليس را در پي داشت.

 

باشگاه پرسپوليس هر بازيكني كه بخواهد از اين تيم جدا شود را به شدت اذيت مي كند و نه تنها پول او را كامل پرداخت نمي كند بلكه از او پول هم مي خواهد. نوروزي نيز چنين وضعيتي داشته و با اينكه در ليست مازاد دايي جاي داشته، وقتي به دفتر باشگاه رفته تا رضايتنامه اش را براي حضور در نفت بگيرد با صحبت هاي عجيب شيريني روبرو مي شود.

 

شيريني به نوروزي مي گويد بايد به پرسپوليس حق رشد بدهد! بالاخره فردي كه به تازگي وارد فوتبال شده نبايد هم چيزي از حق رشد و اينكه چه بازيكناني بايد اين هزينه را بپردازند اطلاعي داشته باشد.

 

نوروزي در جواب شيريني گفته: «حق رشد براي بازيكني است كه از 13 سالگي زير نظر شما و با امكانات شما  كار كند و شما بخواهيد در 20 سالگي او را بفروشيد. نه براي من كه كل جواني ام را براي اين تيم گذاشتم و 6 سال اصلي فوتبالم را در اين تيم گذراندم.»

 

گويا سرپرست پرسپوليس راضي نمي شود و درگيري بالا مي گيرد تا اينكه نوروزي با سيلي به صورت شيريني مي زند. البته سعید شیرینی در گفتگويي كه امروز با يكي از خبرگزاري فارس داشت از شكايت خود از آن روزنامه گفته: «متاسفانه و برخلاف میل باطنی‌ام مجبورم از طریق وکیل باشگاه از نشریه‌ای که این خبر کذب را به چاپ رسانده شکایت کنم. درگیری فیزیکی نه در شان من است و نه هادی نوروزی. البته به نظر من این بازیکن زحمتکش ما کمی برای جدایی از پرسپولیس عجله کرد و از شرکت در تمرینات در حالی سر باز زد که در لیست مازاد دایی نبود.»

 

اين حرف هاي شيريني در حالي زده مي شود كه دايي خيلي وقت است اعلام كرده هادي نوروزي را نمي خواهد و حتي جايگزين او در تيم را هم مشخص كرده است.

 

حالا بايد منتظر ماند و ديد آن روزنامه خبر امروزش را تكذيب مي كند يا سندي مبني براي اين اتفاق دارد. شايد خود هادي نوروزي بهترين فرد براي شهادت دادن در اين ارتباط باشد.

بانك ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها