کد خبر: ۱۸۵۰۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
مدافع تراکتورسازی گفت: «مطمئن باشيد هواداران دهنویی و سیدصالحی را تشويق مي کنند.»

598، ميلاد فخرالديني در بازي دور رفت مقابل پرسپوليس حضور نداشت و حالا براي رويارويي با شاگردان علي دايي انگيزه اي دوچندان دارد.

 

خط دفاع تراکتورسازي براي اين بازي به خاطر محروميت نصرتي و گرداني کار سختي دارد و به همين دليل مسئوليت مدافعان ديگر تيم بيشتر است. همين مسئله باعث شده فخرالديني تمريناتش را با آمادگي بيشتري انجام دهد تا مهاجمان پرسپوليس از سمت راست فرصت نفوذ کردن به دست نياورند.

 

البته اين مدافع در ديدار تدارکاتي مقابل شهرداري تبريز قهر کرد و بيشتر از 10 دقيقه داخل زمين نبود. در خصوص اتفاقات اين بازي تدارکاتي و شرايط تيم قبل از ديدار با پرسپوليس گفتگويي با فخرالديني انجام داديم:

 

* شرايط تيم چطور است؟

- در اين چند روز تمرينات خيلي خوبي داشتيم و روز به روز آماده تر مي شويم. ما در اين چند روز براي 3 امتياز تمرين کرديم چون هر طوري شده بايد نيم فصل دوم را با برد آغاز کنيم.

 

* اين بازي از حالا خيلي حساس شده...

- اين بازي هميشه حساس بوده اما ما راحت تر کار مي کنيم چون بازي در تبريز است و هواداران مان هم به ورزشگاه مي آيند. در اين 2 سال هم که در تبريز با پرسپوليس بازي کرديم نتايخ خوبي گرفتيم و با قاطعيت برديم.

 

* اين بار هم پرسپوليس را مي بريد؟

- اين بازي براي ما 6 امتيازي است و بايد ببريم. قبلا هم گفتم با نتيجه 2 بر صفر مي بريم.

 

* پيش بيني مي کني کدام بازيکنان گل بزنند؟

- نمي توانم پيش بيني کنم اما به بردمان يقين دارم.

 

* يعني برخلاف نيم فصل اول تراکتور ديگر در بازي هاي خانگي به مشکل نمي خورد؟

- در نيم فصل اول هنوز هماهنگ نشده بوديم و در چند بازي هم بدشانسي آورديم.بايد نيم فصل اول را جبران کنيم. در چند بازي آخر مخصوصا جلوي استقلال خوب بازي کرديم و در تبريز براي هر تيمي مشکل ساز مي شويم و فرقي نمي کند با کدام تيم بازي مي کنيم. فشاري که در تبريز روي تيم هاي ديگر است در هيچ شهري نيست.

 

* قول مي دهيد در تبريز امتيازات را کامل بگيريد؟

- بايد همينطور باشد و بهتر بازي مي کنيم.

 

* ورزشگاه پر مي شود؟

- در بازي با استقلال هم مردم آمدند و با اينکه هوا سرد بود تيم را تنها نگذاشتند و از تراکتورسازي حمايت کردند. جو ورزشگاه هميشه براي ما خوب بوده و در اين بازي هم ورزشگاه کامل پر مي شود.

 

* در بازي با استقلال هواداران عليه قلعه نویي شعار دادند و حتي احتمال کسر امتياز بود. با توجه به اين مسئله هواداران نبايد بيشتر رعايت کنند؟

- من فقط مي گويم هواداران تبريزي خوش برخوردتر از شهرهاي ديگر هستند و در بازي با پرسپوليس هم هيچ اتفاقي نمي افتد.

 

* فکر مي کني برخورد هواداران با دهنوي و سيدصالحي چطور باشد؟

- هواداران قدر زحماتي که دهنوي و سيدصالحي براي تراکتور کشيدند را مي دانند. مطمئن باشيد هواداران آنها را تشويق مي کنند. به هر حال فوتبال حرفه اي همين است و بازيکنان تيم شان را تغيير مي دهند.

 

* در غياب نصرتي، گرداني يا اسدي خط دفاع براي اين بازي هماهنگي لازم را بدست آورده؟

- در تمرينات خيلي خوب کار کرديم و بازيکنان ديگر تيم هم خوب هستند و براي اين بازي به مشکل نمي خوريم. البته به احتمال زياد اسدي به اين بازي مي رسد.

 

* خودت نمي خواهي کري بخواني؟

- من براي کسي کري نمي خوانم اما به هيچ بازيکن پرسپوليسي اجازه نمي دهم از سمت راست نفوذ کند.

 

* قبول داري بايد مواظب خلعتبري فرصت طلب باشيد؟

- ما با تمام توان کار مي کنيم و خودم نمي گذارم کسي رد شود.

 

* راستي چرا در بازي با شهرداري تبريز قهر کردي؟

- مشکل خاصي نبود. بازيکن حريف به من فحاشي کرد و من هم با عصبانيت به رختکن رفتم. آقاي آذرنيا هم به من گفتند برو خانه استراحت کن. گفتم که مشکلي نبود.

 

* درست است که بازيکنان از مشکلات مالي ناراحت هستند؟

- نيم فصل تمام شده و موعد پرداخت پول ها رسيده. اما درست نيست قبل از بازي با پرسپوليس صحبتي بکنيم. آقاي زيني زاده قول دادند قبل از بازي با پرسپوليس مبلغي را به بازيکنان بپردازند.

 

* تراکتورسازي به خاطر عدم جذب بازيکن به مشکل نمي خورد؟

- در اين شرايط بازيکن گرفتن سخت است و تيم هاي مدعي به يکديگر بازيکن نمي دهند. اما تراکتور روي نيمکت هم بازيکنان خوبي دارد و ما هم در نيم فصل دوم بايد بيشتر تلاش کنيم و در حال حاضر هم بازيکنان خوبي داريم.

 

* نيم فصل دوم را به چه اميدي استارت مي زني؟

- با اينکه مصدوم بودم اما از اول فصل براي جام جهاني استارت زدم. حالا هم براي رفتن به جام جهاني کار مي کنم و مي خواهم در تيم ملي حداقل يک بازي انجام بدهم چون سن وسال کمي دارم مي توانم شرايط خوبي داشته باشم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها