کد خبر: ۱۸۵۰۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی پس از لو رفتن ترکیب تیم ملی توسط مدافع تیم فوتبال استقلال حسابی از وی دلخور شد.

598، طي چند وقت اخير اين بحث سر زبان ها افتاد که يکي از ملي‌پوشان ترکيب تيم‌ملي قبل از ديدار مقابل لبنان را رسانه‌اي کرده است. آن هم در شرايطي که فردوسي‌پور در برنامه 90 قبل از بازي هر چه تلاش کرد نتوانست ترکيب را از زير زبان مسئولان تيم‌ملي بيرون بکشد، اما بلافاصله پس از اعلام ترکيب در جلسه کي‌روش با شاگردانش يکي از سايت‌هاي خبري، ترکيب را منعکس کرد.

 

اما نبي که خبرگزاري‌ها را به طور کامل بررسي مي‌کرد متوجه اين موضوع شد و بلافاصله کي روش را مطلع کرد. سرمربي تيم‌ملي که از اين اقدام بسيار دلخور شده بود، مدعي مي‌شود که لو رفتن ترکيب براي ديدار مقابل لبنان مشکلي به وجود نمي‌آورد، اما اينکه تيم‌ملي جاسوس دارد، اتفاق بسيار زشتي است که بايد با جديت جلوي آن گرفته شود.

 

در همين خصوص گفته مي شود امیرحسین صادقی پس از اينکه متوجه مي‌شود پس از مدت ها در ترکيب تيم‌ملي قرار گرفته جوگير مي‌شود و بلافاصله طي تماس با دوستانش در خبرگزاري مورد نظر خوشحالي خود را با آنها نيز به اشتراک مي‌گذارد ولي نمي‌دانست که قرار است موضوع رسانه‌اي شود و کي‌روش را حسابي دلخور کند.

 

اما نکته قابل توجه اينجا بود که نبي به عنوان سرپرست تيم‌ملي به دستور کي روش موضوع را پيگيري مي‌کند و از زبان برخي بازيکنان شنيد که صادقی ارتباط بسيار مطلوبي با سايت مورد نظر دارد و به اين شکل بود که اين بازيکن لو رفت و حالا گفته مي‌شود که شايد اتفاقات رخ داده به خط خوردن او از تيم‌ملي منجر شود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها