کد خبر: ۱۸۴۶۹۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
به دنبال حمله رسانه های زنجیره ای به تیم مذاکره کننده قبلی:
سایت جماران وابسته به حجت الاسلام حسن خمینی در مصاحبه با یک کارشناس بین الملل علت تحریم های ایران را تیم مذاکره کننده قبلی( سعید جلیلی) معرفی نمود. نشر این سخنان از سوی رسانه وابسته به بیت امام(ره) در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارهای بار علت تحریم های خصمانه غرب را روحیه استقلال طلبی ملت ایران و پیشرفت های همه جانبه کشور بیان داشته اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سایت جماران وابسته به حجت الاسلام حسن خمینی در مصاحبه با یک کارشناس بین الملل علت تحریم های ایران را تیم مذاکره کننده قبلی( سعید جلیلی) معرفی نمود.

این رسانه وابسته به بیت امام(ره) در گفتگو را اوغلو چنین آروده است که: "تحریم های ظالمانه حاصل بی تدبیری تیم قبلی و زیاده خواهی طرف مقابل بوده است."

همچنین جماران در مصاحبه با محمدعلی سبحانی ادعا نمود: "می‌توان گفت که این روز را باید در تاریخ سیاسی کشور ثبت کرد که بعد از 8 سال افراط گرایی کشور با شرایط جدیدی رو به روست و دولت اعتدال قطار دیپلماسی را به ریل اصلی خود برگرداند و بی‌شک این روز و این توافق، تاریخی خواهد بود که امیدواریم به شکل منطقی سایر کارهای دولت هم این‌گونه پیش رود."

نشر این سخنان از سوی رسانه وابسته به بیت امام(ره) در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارهای بار علت تحریم های خصمانه غرب را روحیه استقلال طلبی ملت ایران و پیشرفت های علمی کشور بیان داشته اند.

رهبر معظم انقلاب در همین خصوص می فرمایند: "آنچه غربی ها را عصبانی کرده است، ایستادگی، سرافرازی و روحیه استقلال طلبی مردم ایران است که به برکت اسلام و قرآن کریم، به دست آمده است و به همین علت، با اسلام مخالفند و به شخصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) اهانت می کنند؛ زیرا می دانند وقتی اسلام در ملتی رسوخ کرد، آن ملت، روحیه استقلال پیدا می کند و زیر بار زور نمی رود."

همچنین از روز گذشته رسانه های زنجیره ای اعدالیون و همچنین رسانه وابسته به دیگر کاندیداهای(اصولگرای) شکست خورده انتخاب در اقدامی هماهنگ شده حملاتی را نسبت به تیم مذاکره کننده قبلی و شخص دکتر سعید جلیلی آغاز نموده اند.

کلیپ تکان دهنده‌‌ از رهبری درباره تحریم ها + دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۰
۱۴
بدبختی شما تند روها این است که فکر می کنید باقراردادن کشور مقابل قدرتهای جهانی منافع ملت راتامین می کنید درصورتی که جنگ 8ساله باعراق و8سال اشتباه استراتیژیک دوران احمدی نژاد ثابت کرد سیاست تنروانه شما غیر ازفلاکت وبدبختی برای مردم چیز دیگریندارد می دونم منتشر نمی کنید ولی نوشتم تابسوزید که بیشترمردم مثل شما تندروها فکرنمی کنند وخواستار زندگی مسالمت آمیز بادنیا هستند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۴
۰
بحث كردن بي فايده است. تا وقتي مردم نروند خودشان متن فارسي و انگليسي اين توافق ... را نخوانند، توضيح دادن در مورد اين شكست سياسي فايده‌اي ندارد.
در توافق فارسي كه با متن انگليسي متفاوت است! نوشته شده در افق نهايي مذاكرات، تحريم‌ها برداشته مي‌شود! فقط همين!!
خب بحث حق و حقوق مسلم ايران چي؟! معلومه كه اگه ما تسليم بشيم و از حقمون بگذريم، در افق نهايي مذاكرات، تحريم‌ها برداشته مي‌شود!
در جاي ديگري مي‌گويد در افق نهايي مذاكرات، محل و انبارهاي ذخيره‌سازي مشخص مي‌شود!! يعني نپذيرفتند غني‌سازي و انبار مواد در ايران باشد جناب ظريف!
همچنين در افق نهايي مذاكرات، سطح(درصد) غني‌سازي بايد مورد توافق طرفين باشد!! بر اساس اين بند، ما بايد از غرب اجازه بگيريم و آن‌ها تأييد كنند كه چقدر غني‌سازي كنيم!
به نظر شما آمريكا اجازه مي‌دهد براي سوخت ناو هواپيمابر و زيردريايي‌هاي اتمي، سوخت 60 درصد غني كنيم؟!
مردم فهيم و با سواد؛
اگر انگليسي بلد هستيد، برويد متن انگليسي را بخوانيد. اگر بلد نيستيد، متن فارسي را بخوانيد و از يك فردي كه كمي انگليسي بلد است، كمك بخواهيد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۰
۲
یک کلام هم از....
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۲
۴
۰
چه چیزی غیر از ایستادگی ملت عزیز ایران تا کنون جواب داده ؟؟!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶
۰
خدمات عزت مندانه و استقلال طلبانه دکتر جلیلی با این کارها از یاد مردم نمیره

..در مقابل :این ... هم تا ابد همچون لکه سیاهی بر پیشانی این دولت است واز یاد مردم نمیرود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۶
۰
... خواص بی بصیرت
پاسخ
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۸
۰
هروقت کشور را دو دستی تقدیم امریکا کردیم ان وقت به ما خواهندگفت معتدل اگر چه در این هم شک دارم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها