کد خبر: ۱۸۴۶۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
مربی تیم استقلال می‌گوید می‌خواهیم در نیم فصل دوم یک هافبک طراح را به تیم اضافه کنیم.

598، مجید صالح با بیان اینکه استقلال بازی خوبی را برابر ملوان به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌های گل زیادی را در بازی داشتیم اما با بدشانسی آن‌ها را از دست دادیم. البته نباید فراموش کرد که ما تازه از شرایط بدنسازی درآمده‌ایم.

او افزود: مطمئن باشید با توجه به شرایط بدنسازی که داشتیم، تا 10 روز دیگر تیم استقلال بهتر خواهد شد. همچنین بازیکنان تیم ملی ما نیز به دلیل خستگی ناشی از راه کمی دچار مشکل شده بودند.

صالح در پاسخ به سوالی درباره از دست دادن قهرمانی نیم فصل نیز گفت: ما فصل گذشته هم در نیم فصل قهرمان نشدیم ولی در مجموع قهرمان در پایان فصل مشخص خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم که در بالای جدول حضور داشته باشیم. البته تلاش کردیم در نیم فصل، قهرمان شویم.

مربی تیم استقلال درباره نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: ما حمودی و جباری را در این فصل از دست دادیم. برای همین تلاش می‌کنیم تا یک هافبک طراح را به جمع بازیکنان اضافه کنیم. فراموش نکنیم که پژمان منتظری هم به اجبار در سمت راست بازی می‌کند. ما تلاش می‌کنیم که استقلال هجومی‌تری را در نیم فصل دوم داشته باشیم.

صالح اضافه کرد: البته در نیم فصل نمی‌شود بازیکنان خیلی خوبی را گرفت. شرایط مالی استقلال هم اجازه چنین کاری را به ما نمی‌دهد. ا

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها