کد خبر: ۱۸۴۶۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
امیر قلعه نویی اصرار جدی دارد که پژمان منتظری را اسطوره باشگاه استقلال معرفی کند، وی هنوز هم قبول ندارد که بازيكن مورد علاقه اش در صورت برآورده شدن خواسته هایش به چین می پیوندد.

598، در حالی که امیر قلعه نویی در یکی از آخرین مصاحبه های خود اعلام کرده بود که پژمان منتظری اسطوره باشگاه استقلال است و برای این گفته اش هم دلیل آورده بود که منتظری از ابتدای فصل در حالی یک ریال را هم از استقلال نگرفته است که پیشنهاد میلیاردی از تیم چینی دارد اما به خاطر عرقی که به استقلال و مردم داشت پذیرفت در ایران بزند و به پول پشت پا زد.

بر اساس این گزارش؛ پژمان منتظری که همراه تیم ملی به لبنان سفر کرده بود پس از بازگشت به ایران صحبت هایی را بیان کرد که به نوعی تکذیب تمام حرفهای سرمربی آبی پوشان تهران بود.

منتظری گفت که دلیل اینکه هنوز به تیم چینی جواب نداده این است که خواسته ها و شرط هایی از آنها دارد که در صورت برآورده شدن از استقلال جدا خواهد شد.

وی با این جملات اسطوره بودن خودش را تا حدودی زیاد زیر سوال برد به این دلیل که بسیاری از  هواداران به این موضوع مشکوک شدند منتظری در صورتی  هم که در نیم فصل دوم در استقلال بماند به خاطر علاقه به این تیم نیست بلکه فقط به این علت است که پیشنهادی که از تیم چینی داشته، نتوانسته رضایت وی را جلب کند.

در این گزارش آمده است:  با وجود تمامی صحبت های منتظری و در حالی که بسیاری از اعضای خانواده بزرگ استقلال از حضور منتظری در نیم فصل دوم همراه تیمشان ناامید شدند امیر قلعه نویی باز هم نمی تواند بپذیرد که اسطوره اش این صحبت هایی را مطرح کرده باشد.

سرمربی استقلال اعلام کرده است که منتظری منافع مردم و استقلال را در اولویت برنامه های می داند و به طور قطع در نیم فصل دوم هم در کنار آبی پوشان تهران خواهد بود و آنهارا تنها نمی گذارد.

اکنون جواب این پرسش را تصمیم پژمان منتظری می تواند پاسخ گوید که آیا اسطوره قلعه نویی در استقلال می ماند یا می رود؟

باشگاه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها