کد خبر: ۱۸۴۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
برخی ملی‌پوشان به خود اجازه گستاخی می‌دهند/
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: متاسفانه بازیکنان ملی‌پوشی که حاشیه دارند با وجودی که ما انعطاف نشان می‌دهیم به خودشان اجازه می‌دهند گستاخی کنند.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیمش مقابل دانشگاه آزاد در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: از نظر کاری روز پرهیجانی داشتیم. با اینکه این بازی را برده بودیم، اما مریض شدم. باران شدیدی هم در اصفهان می‌بارید که متاسفانه در انتهای سالن هم آب می‌چکید.

وی ادامه داد: اول به ما گفتند نمی‌توانید در این زمین بازی کنید و حتی جریان به سازمان لیگ هم کشیده شد، اما در نهایت من و سرمربی دانشگاه آزاد به توافق رسیدیم و من در همین جا از همکاری او تشکر می‌کنم. بازی برای هر دو تیم سخت بود، اما اختلالی در مسابقه ایجاد نشد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه شروع خوب به برتری این تیم کمک کرد، اظهار داشت: شما نمی‌دانید بازیکنان با چه شور و تعصبی بازی کردند و همین شروع خوب باعث برد ما شد. دانشگاه آزاد هم تیم خوب و پرکاری است و هماهنگی خوبی داشتند. ما هم نکاتی را که از آنها می‌دانستیم تمرین کرده بودیم و بازیکنان هم همان را در زمین پیاده کردند.

صادقی درباره اینکه این بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود، مشکل پیش آمده بین برهانی بازیکن ذوب‌آهن با داور، عنوان کرد: در گیم چهارم ما با نتیجه 23 بر 19 جلو بودیم، توپی که آخر زمین دانشگاه آزاد خوابید داور خط این توپ را داخل اعلام کرد و همین موضوع باعث شد تا برهانی با مشت به سمت داور برود که داور جاخالی داد.

وی افزود: فراهانی داور مسابقه می‌خواست دومین کارت زرد را نشان دهد، اما با اعلام ناظر بازی منصرف شد. برهانی بازیکن خوبی است، اما در این مسابقه نتوانست خودش را نشان بدهد. تیمی که 3 بر یک می‌بازد آن هم در یک گیم با امتیاز 25 بر 10 نمی‌تواند بگوید به دلیل ناداوری بوده است. متاسفانه بازیکنان ملی‌پوشی که حاشیه دارند با وجودی که ما انعطاف نشان می‌دهیم به خودشان اجازه می‌دهند گستاخی کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که برهانی گفته داور به او فحاشی کرده، گفت: این طور نیست. وقتی کسی با مشت به سمت داور می‌رود، او که نمی‌تواند نگاه کند.

صادقی درباره بازی تیمش در هفته سوم لیگ مقابل گاز تهران، اظهار داشت: دیدار با گاز و دانشگاه آزاد مهمترین دیدارهای ما محسوب می‌شوند، اما با توجه به آمادگی بازیکنان فکر می‌کنم این بازی را ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها