کد خبر: ۱۸۴۵۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
با توجه به سيستم بازي سرخپوشان که اغلب با يک سنتر فوروارد در زمين ديده مي‌شود طبيعي است که دايي بايد از ميان سيدصالحي و حاتمي تنها يک نفر را به ميدان مسابقه بفرستد.

598، شايعه بازگشت سيدصالحي به تراکتورسازي با واکنش علي دايي همراه شد. دايي که نشان داده در بدترين شرايط فني نيز از بازيکنانش حمايت مي‌کند، پس از جذب حاتمي عملا سيدصالحي را به در خروجي نزديک کرده است.

 

مهاجم نه چندان موفق نيم‌فصل اول سرخپوشان که پيش از اين نيز عطاي رقابت با حاتمي را به لقايش بخشيده بود، چند روزي است که به عنوان يکي از گزينه‌هاي تراکتورسازي به شمار مي‌رود.

 

با اين حال علي دايي با خروج سيدصالحي از ترکيب پرسپوليس مخالفت کرد و گفته که به حضور او در نيم‌فصل دوم نياز مبرم دارد.

 

البته با توجه به رابطه نزديک دايي و سيدصالحي قطعا دايي نمي‌توانست اظهارنظر ديگري در اين رابطه داشته باشد، اما آنچه محتمل به نظر مي‌رسد اعتقاد کامل شهريار به سبک بازي فرزاد حاتمي است. او که به لحاظ جسماني و شرايط سني وضعيت مطلوب‌تري نسبت به سيدصالحي دارد به نظر گزينه اول دايي حداقل براي آزمون و خطا درچند بازي نخست نيم‌فصل دوم خواهد بود.

 

از طرفي با توجه به سيستم بازي سرخپوشان که اغلب با يک سنتر فوروارد در زمين ديده مي‌شود طبيعي است که دايي بايد از ميان سيدصالحي و حاتمي تنها يک نفر را به ميدان مسابقه بفرستد.

 

از اين رو بايد ديد که سيدصالحي به خواسته دايي مبني بر عدم خروجش از پرسپوليس ارج مي‌نهد يا پيغام و پسغام‌هاي تبريزي‌ها را براي بازگشت به تراکتور اجابت مي‌کند.

 

دايي که در هنگام جذب حقيقي نيز وعده‌هاي اميدوارکننده‌اي را به او داده بود، حالا علاوه بر تبديل کردن اين گلر سابق ملي‌پوش به يک نيمکت‌نشين او را به دليل اعتراض‌هايش در اختيار باشگاه نيز قرار داده است. سرنوشتي که شايد در صورت ماندن سيدصالحي در پرسپوليس براي او نيز تکرار شود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها