کد خبر: ۱۸۴۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
روزنامه هایی چون "شرق" و "ملت ما" به سران حکومت ایران هشدار دهند؛ هر چند که این هشدارها غیرمستقیم بود.
سایت رادیو اسرائیل در خبری تحت عنوان "هشدار تلویحی روزنامه های اصلاح طلب به حکومت: از لیبی عبرت بگیرید" نوشت: «روزنامه هایی چون "شرق" و "ملت ما"، در سر مقاله های خود کوشیدند با استفاده از اوضاع لیبی، به سران حکومت ایران هشدار دهند؛ هر چند که این هشدارها غیرمستقیم بود.

به گزارش 598 به نقل از صراط نیوز از  ندای انقلاب برای نمونه، روزنامه "شرق" نوشت که سرنوشت قذافی به همه دیکتاتورها ثابت کرد که راهکار زور و بازداشت گسترده مخالفان و نقض حقوق بشر، نمی تواند آینده هیچ دیکتاتوری را تأمین کند روزنامه"ملت ما" نیز، هر چند در سر مقاله خود سران کشورهای عرب را مخاطب قرار داد ولی تمام شاخصه هایی که به آنها اشاره کرد، شاخصه های حکومت اسلامی ایران بود.»
گفتنی است به عقیده اکثر کارشناسان و همچنین به اعتراف اکثر مقامات رژیم صهیونیستی پدیده بیداری اسلامی و تحولات گسترده در منطقه خاورمیانه زنگ خطری برای موجودیت این رژیم است. به عنوان مثال، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این به رادیو اسرائیل گفته بود: وضعیت خاورمیانه دستخوش یک زلزله سنگین و خطرناکی است پس باید تمام تلاش خود را صورت دهیم تا به حفظ موجودیتمان لطمه ای وارد نشود. زیپنی لیونی رهبر حزب کادیمای اسرائیل نیز با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرده بود: رویدادهای اخیر باعث شده اسرائیل به زاویه کشانده شود و این خطر بزرگی برای اسرائیل است.
این در حالی است که حتی رسانه های ضد انقلاب نیز این تحولات را به سود جمهوری اسلامی ایران قلمداد می نمایند به عنوان مثال روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، با اشاره به روابط رو به گسترش ایران و مصر نوشت: زنگ خطر برای رژیم صهیونیستی به صدا در آمده است. چرا که مناسبات میان مصر با جمهوری اسلامی و دولت حماس در نوار غزه، روز به روز تقویت می شود.
اما نکته قابل تأمل آواز روزنامه های اصلاح طلب است که همواره به گوش رادیو اسرائیل خوش می آید و در برنامه ریزی اخبار، به این رسانه صهیونیستی خط می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها