کد خبر: ۱۸۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از مشکلات مالی این تیم انتقاد کرد و گفت: تا امروز یک ریال هم از پرسپولیس نگرفته‌ام.

به گزارش 598، برخلاف فصل پیش، باشگاه پرسپولیس در فصل جدید با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، همین مسئله باعث شده بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری به عدم دریافت پول اعتراض کنند.

ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در مورد بازی ایران مقابل لبنان، شرایط سرخپوشان در آستانه آغاز نیم فصل دوم و البته مشکلات مالی صحبت‌های زیر را انجام داد.

تسنیم: 2 بازی و 2 برد خارج از خانه برای تیم ملی ...

خدارا شکر توانستیم ضمن کسب 6 امتیاز به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. مردم دیدند چطور از جان و دل مایه گذاشتیم.

تسنیم: تکلیف 32 تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد، آماده حضور در جام جهانی هستید؟

الان تمام تیم‌ها حداقل 7،8 بازی دوستانه برگزار کردند اما تیم ما نتوانسته یک دیدار تدارکاتی معمولی هم برگزار کند. اگر تا آغاز جام جهانی حداقل 6 بازی دوستانه انجام ندهیم کارمان برای حضور در این مسابقات مشکل می‌شود.

تسنیم: در مورد اتفاقات تلخ بیروت صحبت کن.

واقعاً عجیب بود، بعد از صبحانه جلسه داشتیم که از تلویزیون دیدیم نزدیکی سفارت ایران بمب گذاری شده، قرار بود بعد از بازی میهمان سفیر باشیم که این اتفاق رخ داد. در جلسه تیم ملی همه ترسیده بودند و تمرکز همه بازیکنان از بین رفته بود.

تسنیم: به پرسپولیس برسیم، در آستانه بازی با تراکتورسازی قرار دارید، شرایط تیمتان چطور است؟

بازی سختی در انتظار ماست، آنها تیم خوبی هستند که بازیکنان و مربیان بزرگی دارند. بازی با تراکتورسازی آن هم در تبریز همیشه سخت بوده و این بار هم اینگونه خواهد بود. فقط امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

تسنیم: یعنی صدرنشینی پرسپولیس ادامه دار خواهد بود؟

تمام تلاشمان برای همین مسئله خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس یک هدف دارند که آن هم قهرمانی است.

تسنیم: مسلمان و حاتمی هم پرسپولیسی شدند.

هم مسلمان و هم حاتمی بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند، تیم ما برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت شدن داشت که این اتفاق هم رخ داد.

تسنیم: این روزها بازیکنان پرسپولیس از مشکلات مالی صحبت می‌کنند، واقعاً شرایط اینقدر وخیم است؟

بله! الان و برای فصل جدید خودِ من یک ریال هم پول نگرفتم، شاید خیلی‌ها باور نکنند اما اوضاع بد است. به خاطر اینکه پرسپولیسی هستم برای پول به این تیم نیامدم. فصل قبل پیشنهاد بالاتر از پرسپولیس داشتم ولی دیگر مشکلات مالی ما را اذیت می‌کند.

تسنیم: پس چرا تا امروز صحبتی نکردید؟

فقط و فقط به خاطر علی دایی بوده که حرفی نزدم اما دیگر طاقتم تمام شده، هرچند از طرف باشگاه قول دادند در این هفته مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها