کد خبر: ۱۸۴۳۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
این بازی خودش معوقه است و نمی دانم چرا دوباره درخواست به تعویق افتادن آن را کرده بودند.درخواست شان اصلا منطقی نبود.خب ما هم ملی پوش داشتیم.
استقلال در دیداری معوقه به مصاف ملوان انزلی می رود.امیر حسین فشنگچی مدافع جوان این تیم از انگیزه های خودش و هم تیمی هایش برای بازی با آبی پوشان می گوید و از اینکه می توانند در آزادی استقلال را شکست بدهند.
در آستانه بازی با استقلال از شرایط تیم تان برایمان بگو.
خوشبختانه از هر لحاظ در شرایط خوبی به سر می بریم.کسب چند پیروزی خوب قبل از پایان نیم فصل اول باعث شد تا با روحیه خوبی به استقبال تعطیلات نیم فصل برویم.در کل شرایط مان خوب است و مشکلی برای بازی با استقلال نداریم.
استقلالی ها خواستار به تعویق افتادن این بازی شده بودند و دیر اضافه شدن ملی پوشان شان به تمرینات را دلیل این درخواست شان عنوان کرده بودند.در این خصوص چه صحبتی داری؟
این بازی خودش معوقه است و نمی دانم چرا دوباره درخواست به تعویق افتادن آن را کرده بودند.درخواست شان اصلا منطقی نبود.خب ما هم ملی پوش داشتیم.
پیش بینی ات از بازی چیست؟
بدون شک در ورزشگاه آزادی و برابر استقلال بازی آسانی نخواهیم داشت اما قرار نیست که بازنده شویم.ما حتی برای تساوی هم به تهران نمی آییم و فقط برد می خواهیم.استقلال پر مهره است و ما هم در مقابل یک تیم جوان و با انگیزه هستیم وبه همان اندازه که ما از استقلالی ها می ترسیم،آنها هم باید از ما بترسند.
یعنی فکر  می کنی بتوانید در آزادی استقلال را شکست بدهید؟
نکند نتایج ما در هفته های پایانی نیم فصل اول را فراموش کرده اید؟می خواهیم نشان بدهیم که آن نتایج مان جرقه و اتفاقی نبوده است.ملوان را دست کم نگیرید.استقلالی ها خودشان هم می دانند که بازی آسانی در پیش ندارند.
با توجه به اینکه زمانی بازیکن پرسپولیس بودی،دغدغه این را نداری که در این بازی با شعار روی سکوها مواجه شوی؟
حواسم به بازی خواهد بود نه روی سکوها.کاری به اینکه شعار می دهند یا خیر ندارم.فقط حواسم به این خواهد بود که بهترین عملکرد را داشته باشم.
مدتی پیش زمزمه استقلالی شدنت به گوش رسید.این قضیه تا چه حد صحت داشت؟
من؟استقلال؟محال است.هیچ مذاکره ای در کار نبوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها