کد خبر: ۱۸۴۲۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مهاجم جدید آبی‌پوشان كه با استقبال چندان خوبي از سوي هواداران استقلال مواجه نشد اين روزها سعي مي كند با وعده گلزني در داربي خودش را در دل هواداران آبي جا كند.

به گزارش 598 به نقل از سرويس ورزشي جام نيوز، مهرداد اولادی در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: «اگر کارت بازی من صادر شود و مربیان صلاح بدانند می‌توانم مقابل ملوان بازی کنم. از روز اول دور جدید تمرینات استقلال  حضور داشتم و شرایط خوبی دارم.»

 

وی افزود: «امیدوارم بازی خوبی مقابل ملوان انجام دهیم و 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. من چند سالی در ملوان بودم و به هواداران این تیم ارادت دارم و خود تیم ملوان را دوست دارم. امیدوارم این بازی با پیروزی استقلال همراه باشد.»

 

اولادی همچنین درباره تمرین در کنار بازیکنانی چون قاضی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، یادآور شد: «به هر حال فوتبال همین است و من چند سالی در پرسپولیس حضور داشتم و حالا به استقلال آمده‌ام.»

 

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال درباره دلیل آمدنش به این تیم گفت: «قصدم این بود تا در تیمی باشم که برای جام جهانی دیده شوم. در 2 سال گذشته من همواره در فهرست تیم ملی بوده‌ام. نمی‌خواهم بگویم نفت تیم بدی است اما از زمانی که به این تیم رفتم از تیم ملی خط خوردم و به همین دلیل به استقلال آمدم تا بیشتر در چشم باشم.»

 

او در پاسخ به این سوال که با حضورش در استقلال تعداد بازیکنان سابقا پرسپولیسی این تیم به عدد چهار رسیده است، نظرش دراین‌باره چیست، گفت: «به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و در فوتبال حرفه‌ای این مسائل مطرح نیست.»

 

اولادی در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر گلی که او با پیراهن پرسپولیس به استقلال زده است، تصریح کرد: «به هر حال در پرسپولیس بودم و در آن شرایط به استقلال گل زدم. امیدوارم که شرایطش در اینجا هم ایجاد شود و به پرسپولیس هم گل بزنم.»

 

البته عملكرد اولادي در آخرين داربي مربوط به اخراج او از زمين مسابقه مي شود. همان مصافي كه او بيرون رفت تا ايمون زايد يك تنه جور همه را بكشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
شادمهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۲
۰
۰
دستمال دماغي پرسپوليس مبارك استقلالي ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها