کد خبر: ۱۸۴۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه استقلال از مدافع سایپا خواستند که خودش برای گرفتن رضایتنامه اقدام کند تا نامه رسمی برای جذب وی زده شود.

598، استقلال مدت‌هاست که از نبود يک مدافع راست تخصصي رنج مي‌برد. به نوعي مي‌توان گفت پس از جدايي علي حمودي از جمع آبي‌پوشان اين تيم با ضعف عمده‌اي در اين پست مواجه شد به شکلي که حتي حضور پژمان منتظري در دفاع راست هم نتوانست ضعف‌ها را پوشش بدهد.

 

به همين دليل قلعه‌نویي تاکيد دارد که در نقل و انتقالات نيم فصل يک مدافع راست تخصصي براي استقلال جذب شود تا قواي آبي‌پوشان در خط دفاع افزايش يابد.

 

در همين خصوص گفته مي‌شود مسئولان استقلال بنا به درخواست قلعه‌نویي براي جذب مجيد غلام‌نژاد با باشگاه سايپا وارد مذاکره شده‌اند و سرمربي آبي‌پوشان تاکيد داشته که هر طور شده اين بازيکن به خدمت گرفته شود.

 

اما پس از اينکه مسئولان استقلال با اين بازيکن تماس گرفتند، غلام‌نژاد براي حضور در جمع آبي‌پوشان ابراز تمايل کرد و قرار شد خود اين بازيکن با مسئولان باشگاه سايپا وارد مذاکره شود و اگر توانست رضايت آنها را براي جدايي جلب نمايد آن وقت باشگاه استقلال نامه رسمي خود را براي جذب او ارسال کند.

 

اين در حالي است که خسرو حيدري بارها به اين موضوع اشاره کرده که بيشتر دوست دارد در پست دفاع راست براي استقلال بازي کند اما در صورتي که جذب غلام‌نژاد قطعي شود آن وقت قلعه‌نویي باز هم از خسرو در پست هافبک راست استفاده مي‌کند تا حيدري همچنان از بازي در پست مورد علاقه‌اش دور باشد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها