کد خبر: ۱۸۴۲۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر آمریکا منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها امروز به مصاف تیم ملی آمریکا رفت. این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه حمزه زرینی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. همیچنین متیو اندرسون، بازیکن شماره یک آمریکا با کسب 25 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکنان میدان معرفی شدند.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله مجتبی میرزاجانپور از مجموع 29 حمله، توانست 13 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از میرزاجانپور، رحمان داودی از 19 حمله خود موفق شد 11 امتیاز کسب کند. فرهاد قائمی هم در این بازی 28 حمله انجام داد و موفق به کسب 10امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در دفاع عادل غلامی در تیم ایران از مجموع 24 دفاع خود توانست 3 امتیاز کسب کند و پس از وی شهرام محمودی 12 دفاع انجام داد که موفق به کسب 2 امتیاز شد. حمزه زرینی هم 4 دفاع انجام داد و توانست 2 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. تیم ایران در این مسابقه در مجموع توانست 11 امتیاز از دفاع روی تور کسب کند و این آمار در تیم آمریکا 10 امتیاز بود.

در حالی که در این بازی تیم ملی آمریکا 2 امتیاز از سرویس مستقیم کسب کرد، تیم ایران در سرویس ناکام بود و نتوانست امتیازی کسب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها