کد خبر: ۱۸۴۱۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها امروز به مصاف تیم ملی روسیه رفت. این بازی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود روسیه خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه سرگی گرانکین، پاسور روسیه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. همچنین ماکسیم میخائیلوف، بازیکن شماره 17 روس‌ها با کسب 19 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکنان میدان معرفی شدند.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله مجتبی میرزاجانپور از مجموع 16 حمله، توانست 11 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از میرزاجانپور، شهرام محمودی از 22 حمله خود موفق شد 10 امتیاز کسب کند. فرهاد قائمی هم در این بازی 16 حمله انجام داد و موفق به کسب 7امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در دفاع عادل غلامی در تیم ایران از مجموع 9 دفاع خود توانست 2 امتیاز کسب کند و پس از وی محمد موسوی عراقی 15 دفاع انجام داد که موفق به کسب 2 امتیاز شد. سعید معروف هم 7 دفاع انجام داد و توانست یک امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. تیم ایران در این مسابقه در مجموع توانست 7 امتیاز از دفاع روی تور کسب کند و این آمار در تیم روسیه 6 امتیاز بود.

در بخش سرویس شهرام محمودی 13 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و توانست‌ تنها یک امتیاز مستقیم سرویس کسب کند. مجتبی میرزاجانپور هم از 13 باری که پشت خط سرویس قرار گرفت تنها یک امتیاز کسب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها