کد خبر: ۱۸۳۸۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۲
وقتی به سرمربي استقلال گفتند فرزاد حاتمی با پرسپولیس به توافق رسیده، لبخندی زد و گفت: موفق باشه!

598، در غیاب امیر قلعه نويی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت، اندک آبی پوشان حاضر در تمرین درباره فرزاد حاتمی و انتقال این بازیکن به پرسپولیس حرف می زدند.

 

یکی از بازیکنان استقلال می گفت فکر کردم حاتمی در حال بازار گرمی است و انتظار نداشتم به پرسپولیس برود و بازیکن دیگری برای حاتمی آرزوی موفقیت می کرد.

 

یکی دیگر از آبی پوشان هم مدعی بود با حاتمی تلفنی صحبت کرده و او گفته دلش می خواسته به استقلال بیاید اما احساس می کرده در پرسپولیس بیشتر گل می زند و راحت تر به تیم ملی برمی گردد.

 

خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال دوست داشتند بدانند امیر قلعه نویی چه نظری در خصوص این انتقال دارد اما امیر در تمرین نبود.

 

البته یکی از نزدیکان قلعه نویی مدعی بود تلفنی با امیر در خصوص انتقال فرزاد به پرسپولیس صحبت کرده و وقتی خبر را به امیر داده، قلعه نویی ابتدا پرسیده؛ «مطمئنی؟ قطعی شد؟» و وقتی جواب مثبت شنیده، گفته: «موفق باشه!»

 

قلعه نويی در فصل نقل و انتقالات نیم فصل سیزدهم مهرداد اولادی را به خدمت گرفت و از میان میلاد میداوودی، محمد غلامی، رضا عنایتی و فرزاد حاتمی یک مهاجم دیگر می خواست که فعلا موفق به جذب هیچ یک از این مهاجمان نشده است.

رادنيوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها