کد خبر: ۱۸۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
تردد انواع موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه سوم شهريورماه تا ساعت 23 روز جمعه چهارم شهريور از محورهاي كرج – چالوس، هراز- فيروزكوه، ساوه – همدان و محور تهران – سمنان – مشهد وبالعكس ممنوع است.

براساس گزارش مركز مديريت راه‌هاي كشور همچنين تردد انواع تريلر و كاميون از مسير كرج – چالوس در روزهاي پاياني هفته ممنوع خواهد بود. تردد كليه كاميون‌ها به جز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 الي 23 روز پنجشنبه سوم شهريور و از ساعت شش صبح الي ساعت 23 روز جمعه چهارم شهريور از محور هراز ممنوع بوده و تريلرها كماكان حق رفت‌وآمد ندارند.

براساس اين گزارش تردد تريلرها و كاميون‌ها به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي ساعت 23 روز پنجشنبه هفته جاري و از ساعت شش الي 23 روز جمعه از سمت ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهي قزوين- همدان) و بالعكس ممنوع است.

در محور زاهدان – زابل نيز تردد كليه تريلرها و كاميون‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 الي 20 روزهاي پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

همچنين ممنوعيت تردد كليه تريلرها به جز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت شش الي ساعت 23 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس از ديگر محدوديت‌هاي ترافيكي آخر هفته است. بر اساس اين گزارش تردد انواع وسايل نقليه سبك از ساعت 14 الي 24 روز جمعه از سمت كرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 الي 24 از مرزن‌آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

يادآور مي‌شود: در مسير سنندج به مريوان و بالعكس تردد كليه كاميون‌ها و تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 الي 23 روز جمعه ممنوع خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها