کد خبر: ۱۸۳۳۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما از پرسپولیس بازیکن نمی‌گیریم مگر اینکه آقای شیرینی این اجازه را به ما بدهند و ناراحت هم نشوند.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات تیم فوتبال نفت اظهار داشت: در رفاقت و دوستی کامل تیم تمرین می‌کند. هم اکنون بازیکنان اردوی سه روزه‌ای را در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنند و قرار است دو بازی دوستانه نیز برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس نسبت به مذاکره باشگاه نفت با بازیکنان سرخ‌پوش معترض شده بود تصریح کرد: وقتی به بازیکن اعلام می‌کنند برود دنبال تیم این به چه معنایی است. ما با هیچ بازیکنی از پرسپولیس مذاکره نمی‌کنیم مگر با نظر قطعی آقای شیرینی! به احترام گل‌محمدی و سردار رویانیان با هیچ بازیکنی از پرسپولیس مذاکره نکرده‌ایم مگر اینکه بازیکن در لیست مازاد باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه هادی نوروزی خود به باشگاه نفت مراجعه کرده افزود: نوروزی خودش به باشگاه آمد و صحبت کرد. ما هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان پرسپولیس نداشته‌ایم و عملا با بازیکنی که با تیمی قرارداد دارد ما مذاکره نمی‌کنیم مگر اینکه در لیست مازاد یا بازیکن آزاد باشد.

قنبرزاده در مورد اینکه شیرینی اعلام کرده هنوز بحث انتقال نوروزی منتفی نشده و همچنین معاوضه رضا نوروزی با محمد غلامی، تاکید کرد: ما رسما این نامه را ارسال کرده‌ایم و این موضوع را گفته‌ایم حالا چرا این حرف‌ها را می‌زنند آنوقت ما حرفه‌ای یا غیراخلاقی عمل می‌کنیم یا آقایان. این موضوع صد در صد منتفی است و رضا نوروزی در نفت خواهد ماند.

وی در مورد جذب رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: ما سه گزینه داریم که در صورتی که بازیکن در لیست مازاد باشد با او صحبت می‌کنیم چون آقای شیرینی ناراحت شده ما هم دیگر دنبال آن نیستیم. منتظر نمی‌مانیم و با دو گزینه دیگر وارد مذاکره شده‌ایم و تا دو روز آینده این مسئله نهایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اینکه آیا این باشگاه با محسن فروزان مذاکره کرده، گفت: فروزان با گسترش فولاد قرارداد دارد ما خیلی از بازیکنان را دوست داریم که جذب کنیم. دوست داریم رحمان احمدی به تیم بپیوندد و شاید سایر دروازه‌بانان هم جزو گزینه‌های ما باشند اما بازیکنی که با تیم قرارداد دارد با او مذاکره نمی‌کنیم. مگر اینکه در لیست مازاد باشد.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا هنوز هم بازیکنان نفت ممنوع‌المصاحبه هستند، تاکید کرد: این یک موضوعی است که در قرارداد رسمی هر بازیکنی عنوان می‌شود که اگر مصاحبه‌ای صورت می‌گیرد همراه با سیاست‌های باشگاه باشد. این مسئله جزو آئین‌نامه سازمان لیگ است حتی وضعیت اجتماعی بازیکن هم باید تحت نظارت باشگاه باشد حالا این موضوع چون در ایران رعایت نمی‌شود به نظر می‌رسد باشگاه نفت موضوع جدیدی را وارد کرده است.

وی ادامه داد: ما جلساتی را با بازیکنان داشتیم و به آنها گفتیم که در چارچوب سیاست‌های باشگاه مصاحبه کنند. بازیکن اگر در مورد وضعیت خودش صحبت کند مشکلی ندارد اما لزومی ندارد درباره سایر مسائل از جمله نقل و انتقالات صحبت کند. زمانی که بازیکن با باشگاه قرارداد دارد چه لزومی دارد در مورد سایر تیم‌ها سایر بازیکنان و مدیران ارشد صحبت کنند. بازیکن زمانی که از تیمی جدا می‌شود درمورد مدیران ارشد صحبت‌های منفی انجام می‌دهد و این درست نیست. ما این اجازه را به بازیکن نمی‌دهیم که هر صحبتی انجام دهند و در زمان نقل و انتقالات به آنها گفته‌ایم که صحبت نکنند.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد جریمه 3 میلیونی که برای هر بازیکنی که مصاحبه انجام دهد، در نظر گرفته شده، گفت: ما این جریمه را قرار دادیم و حالا شما مصاحبه کنید تا این پول هم به کمیته انضباطی باشگاه برسد. بازیکن باید تمام فکر و ذکرش در تمرینات باشد ما می‌خواهیم اخلاق حرفه‌ای را راه بیندازیم. نباید بازیکن در مورد نقل و انتقالات صحبت کند. روز گذشته در یکی از خبرگزاری‌ها نقل قولی از یکی از بازیکنان منتشر شده بود که او بلافاصله این موضوع را تکذیب کرد. این موضوع ادامه دارد و اجازه مصاحبه به بازیکنان در مورد نقل و انتقالات نمی‌دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها