کد خبر: ۱۸۳۳۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
روایتی از وحشیگری فتنه گران؛
وحشیگری رو ببینید. یه آدم رو روز عاشورا توی خیابون لخت کردند و بر سر و صورتش زدند و ازش عکس و فیلم هم گرفتند!
به گزارش 598 به نقل از جهان، امید حسینی در یادداشتی نوشت:

این جماعت، صداوسیما رو رسانه ملی نمی دونند و افتخار می کنند که برنامه های تلویزیون رو تماشا نمی کنند، ولی حالا از پخش مستندهای تلویزیون عصبانی اند! ادعا می کنند که یک طرفه به قضایا نگاه کرده، انگار رسانه های خودشون مثل بی بی سی و صدای آمریکا و ... دو طرفه به حوادث سال ۸۸ نگاه کرده و می کنند!

فیلم [منتشر شده در فضای مجازی] فقط یکی از ده ها مورد بی حرمتی فتنه گران در حوادث سال ۸۸ هست. وحشیگری رو ببینید. یه آدم رو روز عاشورا توی خیابون لخت کردند و بر سر و صورتش زدند و ازش عکس و فیلم هم گرفتند! یه جای دیگه هم مامور نیروی انتظامی رو زدند و مجبور کردند که به رهبری فحش بده و توهین کنه! بعد در نهایت پررویی خودشون رو مردم خداجو نامیدند و طرف مقابل رو متهم کردند. گویی خودشون مظلوم ترین آدمهای روی زمین بودند وما، ظالم ترین و متجاوزترین آدمها!

به گزارش جهان، وی در پایان با اشاره به پیش قدم بودن اصولگرایان در پیگیری پرونده هایی نظیر کوی دانشگاه و کهریزک آورده است:

ما لااقل به اشتباهات معترفیم و میگیم که در حوادث سال ۸۸ نیروهای اینوری هم اشتباهات زیادی داشتند (که قطعا داشتند) شماها چی؟ یه بار شده به اشتباهات خودتون اعتراف کنید؟ یه بار گفتید و نوشتید که چه جنایتهایی کردید؟

جهان نیوز از پخش این فیلم که در فضای مجازی قابل دسترسی است به دلیل جسارت ها و هتاکی های بی شرمانه صورت گرفته در آن معذور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها