کد خبر: ۱۸۳۲۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
رئیس جمهوری سوریه که این روزها با پیشروی های ارتش و دستاوردهای آن بسیار خرسند است از عدم مسامحه درباره حاکمیت و خدشه وارد شدن به آن سخن گفت.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم، پایگاه البلد اعلام کرد: رهبران سوریه هنگامی که روز گذشته بان کی مون دبیر کل سازمان ملل از تعین موعد برگزاری نشست ژنو2 سخن گفت خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتند.کسانی که از دمشق دیدار کرده اند متوجه شده اند که رهبران سوریه به هر طرح بدون و قید و شرط و تلاش جدی ارج می نهند و توجه خاصی به توقف خونریزی مردم سوریه و توقف کشتاری که بیش از 85 کشور در آن نقش دارند و علیه ملت سوریه و مراکز و موسسات آن توطئه می کنند،دارند.

کسانی که از دمشق دیدار کرده اند متوجه شده اند که بشار اسد همانند یک رئیس جمهوری قوی با همبستگی ارتش و ملت خود در برابر توطئه ظاهر شده است و عزم جدی برای انجام ماموریت خود شامل رهایی سوریه و ملت آن از لوث تروریست هایی که در آن رخنه کرده اند، دارد.

کسانی که با بشار اسد دیدار کرده اند در مقابل خود مردی مصمم با روحیه عالی و استوار که ذره ای با گروه های مسلح مسامحه نمی کند مشاهده کردند.بشار اسد هرگز با گروه های تکفیری و تروریستی مدارا نخواهد کرد و جنگ را تا زمانی که تروریسم ریشه کن نشود ادامه خواهد داد اما با این حال باب توبه را برای کسانی که سلاح خود را بر زمین بگذارند باز گذاشته است.

بشار اسد همواره می گوید: ما با هر راه حلی که وحدت سوریه و تنوع آن را نادیده بگیرد اهمیتی نمی دهیم و هیچ مسامحه ای درباره حاکمیت سوریه نمی شود و افکار غربی ضد سوری های هرگز قابل پذیرش نیست.همه راه حل ها پشت سر ما قرار دارند.

رئیس جمهوری با خرسندی کامل از پیشرفت های ارتش سوریه در مناطق بحرانی از جمله حومه دمشق،حمص و حلب سخن می گوید و فروپاشی سریع گروه های مسلح در سوریه را نتیجه تلاش امنیتی و اطلاعاتی و کار نظامی دقیق با تروریست ها می داند.

کسانی که اخیرا با بشار اسد دیدار و گفتگو کرده اند بیان کردند که بیشتر کشورهای اروپایی،عربی وحوزه خلیج فارس از چند هفته قبل با رهبران سوریه و دوایر وزارت خارجه و دستگاه های اطلاعاتی تماس گرفته اند و هماهنگی در سطوح بالا انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها