کد خبر: ۱۸۳۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم زیر ۲۲ سال کشورمان گفت: اگر این تیم حمایت شود مطمئنا می‌توانیم در آسیا مدعی باشیم و کارهای بزرگی انجام دهیم.

598، علیرضا منصوریان پس از دیدار دوستانه تیم زیر 22 سال با تیم ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دومین بازی تیم زیر 22 سال بود و بعد از بازی سوریه مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خوردیم.

 

وی افزود: می‌خواستیم بعد از بازی با گسترش فولاد با یک تیم با تجربه بازی کنیم که ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای بود و هم آنها به ما فشار آوردند و ما هم روی تیم ذوب‌آهن فشار آوردیم. فکر می‌کنم پیامدهای دو دیدار دوستانه ما برابر ذوب‌آهن و گسترش فولاد خوب بود که توانستیم در یک بازی پیروز شویم و بازی امروز را نیز واگذار کردیم.

 

سرمربی تیم زیر 22 سال کشورمان خاطرنشان کرد: اینکه چگونه تیم را مدیریت کنیم در این دو بازی برای ما مشخص شد، البته دو ماه دیگر کار داریم که کمپ ما در کیش و بعد از آن تمریناتمان در تهران بسیار مهم است. این تیم هنوز تیم مد نظر ما نشده است و به لحاظ روحی روانی کار زیادی داریم. باید بازیکنان از نظر روحی روانی آماده کنیم و کار بیشتری انجام دهیم تا در زمانی که از حریف عقب هستیم بتوانیم نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم بازی با ذوب‌آهن نقطه عطفی باشد تا ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

 

منصوریان گفت: از فدراسیون و برنامه‌ای که برای ما گذاشت تا دو دیدار دوستانه داشته باشیم راضی و ممنون هستم و نگاه ما بعد از این بازی‌ها به اردوی کیش است. مربیان لیگ تا اینجا به ما کمک کرده‌اند و امیدوارم دوباره به ما کمک کنند تا بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم و در آسیا قهرمان شویم. اگر به ما کمک نشود نمی‌توانیم کاری پیش ببریم.

 

وی با اشاره به دو دیدار دوستانه با کره جنوبی عنوان کرد: بعد از کمپ تمرینی‌مان در کیش که آب و هوایی نزدیک به عمان داریم می‌خواهیم در تاریخ 9 و 13 دی 2 دیدار دوستانه با کره‌جنوبی برگزار کنیم. بازی‌ها با کشورهای حوزه خلیج فارس را شبیه‌سازی کرده‌ایم و فقط با تیم‌های شرق آسیا آشنایی نداریم. بازی با کره‌جنوبی کمک زیادی به ما خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم عملکرد تاکتیکی خوبی در مسابقات آسیایی داشته باشیم و از گروه‌مان صعود کنیم و بعد از آن در آسیا قهرمان شویم.

 

سرمربی تیم زیر 22 سال ادامه داد: اگر این تیم حمایت شود مطمئنا می‌توانیم در آسیا مدعی باشیم. اگر چیزی را بکارید مطمئناً از آن برداشت هم خواهید کرد و ما هم اگر حمایت شویم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

 

منصوریان در خصوص اینکه ترابیان اعلام کرده تیم امید نمی‌تواند از اسپانسر دیگری به جز آ‌ل‌اشپورت استفاده کند، اظهار داشت: من در جلسه‌ای که با آقای کفاشیان، نبی و تاج داشتم قرار شد کارهایم را با آنها پیش ببریم و برای اسپانسر نیز قول گرفتیم. می‌خواهم هیچ‌کس به جز رئیس فدراسیون، دبیرکل و نایب‌رئیس فدراسیون در این خصوص نظری ندهد چون کفاشیان، نبی و تاج هستند در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند.  ما اسپانسر خود را می‌گیریم و حتی اگر قرار باشد لباس بدون مارک بپوشیم از آل‌اشپورت استفاده نمی‌کنیم چون شأن تیم امید بالاتر از این حرف‌هاست.

 

وی افزود: اگر در خصوص اسپانسر تیم امید کسی بخواهد موضوعی را عَلَم کند من از آنهایی که این کار را انجام داده‌اند رونمایی می‌کنم.

 

سرمربی تیم زیر 22 سال در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی اسپانسر را مشخص می‌کند، گفت: این حرف درست نیست. سرمربی نمی‌تواند اسپانسر معرفی کند. فدراسیون خودش با آل‌اشپورت قرارداد بسته اما این شرکت شأن تیم امید را پایین می‌آورد. قضیه تیم امید و بزرگسالان جداست چون آل‌اشپورت به آنها البسه کافی می‌دهد اما لباسی در اختیار ما نداده است. بازیکنان امید از اسپانسرهایی استفاده می‌کنند که پوشیدن این لباس‌ها برایشان لذت‌بخش است و این اسپانسرها حاضرند به ما لباس مجانی بدهند. وقتی هم که قرار است لباس مجانی بگیریم شأن تیم امید را پایین نمی‌آوریم که از آل‌اشپورت لباس بگیریم.

 

منصوریان در واکنش به انتقاداتی که پیرامون تغییر اسپانسر البسه تیم فوتبال زیر 22 سال ایران مطرح شده است گفت: اگر افرادی در مورد انتخاب اسپانسر جدید برای البسه تیم زیر 22 سال بخواهند مشکل‌تراشی و مانع ایجاد کنند از آنها رونمایی خواهم کرد. در این زمینه تنها مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال حق اظهارنظر دارند و افراد دیگر نباید اظهارنظر کنند.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها