کد خبر: ۱۸۲۹۱۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
سپهر حيدري در مورد ديدار دوستانه ذوب آهن مقابل تيم ملي زير 22 سال، گفت:‌ بازي خيلي خوبي براي ما و تيم ملي زير 22 سال بود. آنها تيم خوبي را درست کردند و بازي مقابل اين نفرات بسيار خاص است. بازي معقول و با تاکتيکي ارائه کرديم و از حريف برتر بوديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا ذوب آهن مي‌تواند در نيم‌فصل دوم عملکرد بهتري داشته باشد، خاطرنشان کرد: در نيم‌فصل اول بدون استراحت و تنها در حالي که هشت روز بعد از پايان مسابقات ليگ برتر سال قبل به بازي‌هاي امسال وارد شديم بدنه تيم خسته بود و مشکلاتي از اين بابت براي ما به وجود آمد، ان‌شاءالله در عمل ثابت مي‌کنيم ما ذوب آهن هستيم. تنها 4 امتياز تا تيم هفتم فاصله داريم و اميدوارم به روزهاي خوب‌مان بازگرديم.

مدافع ذوب آهن در مورد نقل و انتقالات اين تيم در نيم‌فصل عنوان کرد:‌ نمي‌توانم راجع به اين مسئله صحبت کنم به هر حال بازيکنان خوبي جذب شدند و اين نظر کادر فني است. محسن مسلمان نيز براي ما زحمت زيادي کشيد و اميدوارم نفرات جديد نيز بتوانند موثر باشند.

حيدري در مورد طلبش از پرسپوليس خاطرنشان کرد: موهاي‌‌مان سفيد شد و هنوز پول‌‌مان را دريافت نکرديم، نمي‌دانم وضعيت به چه شکلي است دو سال است به نفع ما رأي دادند اما پول‌مان پرداخت نشده است. طلب من 120 ميليون تومان بود که 20 درصد آن را به خاطر هواداران بخشيدم و 90 ميليون تومان شده است. همين الان به خاطر اينکه زمان زيادي از پولم را دريافت نکرده‌ام، مي‌دانيد چقدر ارزش آن کاسته شده است؟ به خاطر هواداران حتي اين مسئله را رسانه‌اي نکردم. قرار شد از طريق درآمدهاي پرسپوليس در سازمان ليگ طلب ما پرداخت شود اما پرسپوليس با اين همه طرفدار پولي به حسابش نمي‌آيد. چطور به حساب باشگاه‌هاي ديگر اين همه پول مي‌آيد اما به حساب پرسپوليس هيچ پولي نمي‌آيد. طلب ما به نوعي به تاريخ پيوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها