کد خبر: ۱۸۲۹۰۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز در حالي برگزار شد که امير قلعه‌نويي قبل از شروع تمرين مجددا زير سرم رفت و براي بهبود شرايط بدني‌اش زير نظر کادر پزشکي سرم تزريق کرد.

به گزارش فارس،وي بعد از اين موضوع بلافاصله راهي زمين چمن شد و تمرين شاگردانش را زير نظر گرفت.

* مهدي رحمتي،‌حنيف عمران‌زاده، مهرداد اولادي، محمد قاضي، عليرضا نيکبخت، مهدي نظري، آرش برهاني، پژمان نوري،سياوش اکبرپور و هاشم بيک‌زاده نفرات حاضر در تمرين امروز بودند.

* قبل از شروع تمرين تعدادي از بازيکنان استقلال بازي تنيس فوتبال انجام داده و اين روزها اين بازي تبديل به سرگرمي محبوب استقلالي‌ها شده است.

* بوبکر کبه بازيکن جديد تيم استقلال که به تازگي در تست پزشکي اين باشگاه قبول شده امروز يکي از دغدغه‌هاي قلعه‌نويي بود که سرپرست تيم استقلال در گفت‌وگو با سرمربي اين تيم اعلام کرد اين بازيکن از فردا در تمرينات حاضر خواهد شد.

* قبل از شروع تمرين قلعه‌نويي مهرداد اولادي را به گوشه‌اي فرا خواند و براي دقايقي با اين بازيکن به صحبت پرداخت.

* شاهرخ بياني،‌ميرشاد ماجدي، منصور پورحيدري و دين‌محمدي حاضرين تمرين امروز استقلال بودند.

* هنگامي که بازيکنان زير نظر امير حاج‌قاسم مربي بدنساز آبي‌پوشان به گرم کردن بدن‌ها مي‌پرداختند قلعه‌نويي با حالت شوخي و خنده به عمران‌زاده گفت نکند به خاطر اينکه در تيم منتخب آسيا قرار گرفتي سربه زيرتر شده‌اي که مدافع استقلال پاسخ داد امروز کسلم و زياد حالم خوب نيست.

* آرش برهاني که روز گذشته به دليل دندان درد در تمرين شرکت نکرده بود، امروز مجددا در تمرينات حاضر شد.

* احمد جمشيديان که اين روزها تمرينات استقامتي را انجام مي‌دهد پس از 20 دقيقه تمرين ورزشگاه را ترک کرد.

* در ابتدا بازيکنان زير نظر مربي بدنساز به گرم کردن پرداخت و سپس در قالب دو گروه زرد و سبز فوتبال در يک سوم زمين را پشت سر گذاشتند. هاشم بيک‌زاده در طول برگزاري تمرين ديگر بازيکنان کار اختصاصي انجام مي‌داد. با حضور سرمربي استقلال نيز تمرينات حالت جدي‌تري به خود گرفت و البته وي در گوشه‌اي از زمين نظاره‌گر کارهاي تاکتيکي شد و امور فني را مجيد صالح بر عهده داشت.

* مهدي رحمتي و حميد بابازاده امروز مثل روز گذشته تمرينات سنگيني را پشت سر گذاشتند.

* بحث حضور و پيوستن محسن مسلمان به پرسپوليس از سوژه‌هاي اصلي تمرين امروز استقلال و طرفداران اين تيم بود ضمن آنکه استقلالي‌ها پيرامون استعفاي يحيي گل‌محمدي و بازگشت وي به تمرينات نفت تهران صحبت مي‌کردند. تعدادي از تماشاگران استقلال نسبت به حضور شيث رضايي در اين تيم سؤال مي‌پرسيدند و حتي بعضي از آنها مي‌گفتند تو را به خدا هر کسي را مي‌آورند اين يکي را به استقلال نياورند.

* در حالي که تعدادي از بانوان قصد حضور در کمپ را داشتند از ورود آنها ممانعت به عمل آمد و مسئولان خواستار ترک آنها شدند.

*پايان تمرين به ضربات ايستگاهي پرداخته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها