کد خبر: ۱۸۲۸۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
امير قلعه‌نويي صبح امروز طي گفت و گويي تلفني در برنامه پاييز 90 راديو در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال اظهار داشت: من اعتقاد دارم طرفداران باشگاه استقلال بايد اين موضوع را بدانند که ما با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم مي‌کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: من به شخصه 9 ماه است که يک ريال هم نگرفته‌ام، فتح‌ الله زاده خانه‌اش را فروخت، از ماشين خود گذشت. نجف نژاد رئيس هيئت مديره استقلال براي گرفتن حقمان که طبق مصوبات مجلس 50 درصد بودجه باشگاه استقلال و پرسپوليس را مي‌دهند تلاش کرده است. سياوش اکبرپور هنوز طلب پارسال خود را نگرفته است و بسياري از بازيکنان ديگر تيم هم در همين وضعيت هستند. من مبلغ 500 ميليون تومان از دوستانم به صورت دستي« قرض» گرفته‌ام تا بتوانم برخي هزينه‌هاي تيم را بدهم. حالا هم اميدوارم با آمدن وزير و روشن شدن تکليف ورزش هر چه سريعتر اين مشکلات مرتفع شود.

سرمربي تيم استقلال در خصوص جذب مهرداد اولادي و انتقاداتي که به خريد اين بازيکن وارد مي شود گفت: زماني که قاضي را هم گرفتيم به من مي‌گفتند چرا اين بازيکن را جذب کرده‌ايد اکنون نامه‌هايي که به باشگاه مي آيد را ببينيد همه دنبال قاضي هستند و بيشترين طرفدار را در تيمهاي ديگر دارد و همه تيم‌ها او را مي‌خواهند.، اولادي هم در نگاه اول از نظر فني براي ما ارزش دارد اما اين بازيکن يک کار اخلاقي بزرگ را هم انجام داد و آن اين بود که ماشين خود را فروخت تا پول رضايت نامه‌‌اش را به تيم سابقش بدهد تا به استقلال بيايد. اين براي ما بسيار ارزش دارد و نشان مي‌دهد بازيکن خوبي را جذب کرده‌ايم و مي‌تواند به ما کمک کند.

قلعه‌نويي در ادامه تاکيد کرد: پژمان منتظري را بايد اسطوره باشگاه استقلال دانست زيرا در حالي که يک ريال از ما نگرفته و پيشنهادات ميلياردي ديگري از چين و کشورهاي عربي پيشنهاد داشت اما به خاطر مردم و استقلال گفت تا يکسال ديگر مي‌مانم. اين در شرايطي است که ممکن است منتظري سال آينده اين موقعيت‌هاي خوب را نداشته باشد.

وي در خصوص اينکه در نقل و انتقالات چه بازيکناني را مد نظر دارد گفت: در نقل و انتقالات تيمي موفق است که پول داشته باشد و بتواند خرج کند اما توان مالي باشگاه ما اجازه نمي‌دهد. ما آرش افشين را مي‌خواستيم و حتي خواستار مسلمان هم هستيم اما پول نداريم و توان آن را نداريم که با رقبايمان رقابت کنيم.

وي ادامه داد: استقلال با تمام اين شرايط تاکنون شاهکار کرده است. در نيم فصل دوم يک هافبک و يک دفاع راست هم مي‌خواهيم که اميدوارم بتوانيم با تمام موجوديمان بازي کنيم زيرا در نيم فصل اول حتي يک مسابقه هم با ترکيب کامل بازي نکرديم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص اينکه با درخواست تعويق بازي با ملوان موافقت نشده گفت: درخواست به تعويق افتادن بازي مقابل ملوان اصلا غيرفني نيست. ما مي‌خواهيم فرصت داشته باشيم تا 20 روزي را با نفراتي که داريم بدنسازي کنيم ضمن اينکه مصدومان هم به تيم برسند تا ترکيبمان کامل شود. اگر سازمان ليگ با نگاه عدالت محور به استقلال نگاه کند بايد بازي با ملوان را عقب بيندازند و اگر غير از اين شود به استقلال کم لطفي کرده‌اند.

قلعه‌نويي تاکيد کرد:من به نگاه عدالت محور تاج اعتقاد ويژه‌اي دارم. وي از روزي که آمده ليگ سروسامان گرفت و همين که تيمهايي مثل سايپا حق ميزباني گرفته‌اند پس نگاهش از روي عدالت است و انتظار دارم پيشنهاد فني ما را بپذيرند.

سرمربي استقلال در خصوص انتخاب نکونام و عمران زاده در تيم منتخب آسيا و شانس کاپيتان تيم ملي براي کسب انتخاب بهترين بازيکن اين قاره نيز گفت: اول از همه بايد به خاطر اين موضوع به هواداران استقلال تبريک بگويم. اين موضوع نشان مي دهد که بازيکنان شايسته اي را در اختيار دارم ولي معتقدم خيلي ديگر از بازيکنان استقلال هم مي توانستند در اين فهرست جا داشته باشند. اميدوارم نکونام بهترين بازيکن سال آسيا شود چون افتخارش براي فوتبال ايران و نه تنها باشگاه استقلال است.

وي در خصوص سفر خود به اوکراين نيز گفت: حضور در اوکراين و ديدار بازي اين تيم از نزديک از شرکت در کلاسهاي مربيگري بيشتر به من کمک کرد. من عادت دارم که فوتبال زياد نگاه کنم و تماشاي فوتبال باعث مي‌شود چيزهاي زيادي ياد بگيرم سفر اوکراين هم برايم دستاوردهاي خوبي داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها