کد خبر: ۱۸۲۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
به گزارش فارس، منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با راديو ورزش در خصوص دليل استعفاي يحيي گل‌محمدي اظهار داشت: در اواخر نيم‌فصل اول احساس کرديم که هجمه ناجوانمردانه عليه تيممان در حال راه‌اندازي است و تقريبا با 9 بازيکن با به طور مستقيم باشگاه‌ها وارد مذاکره شده بودند و اين طبيعي به نظر نمي‌رسيد.

يکي از بازيکناني که باشگاه‌ها به دنبالش بودند رضا نوروزي بود.

وي افزود: تراکتورسازي، راه‌آهن، پرسپوليس و سپاهان تيم‌هايي بودند که به دنبال جذب رضا نوروزي بودند و ما نمي‌خواستيم که اين بازيکن را به راحتي از دست بدهيم ولي يحيي گل‌محمدي معتقد بود که اين بازيکن با يک بازيکن ذخيره که در کل نيم‌فصل دو بازي هم انجام نداده بود معاوضه شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که مشکل گل‌محمدي با رضا نوروزي چه بود، عنوان کرد: ما هم به دنبال همين مسئله بوديم و گفتيم اگر مشکل انضباطي باشد آن را بررسي مي‌کنيم اما هيچ مشکل انضباطي هم وجود نداشت حتي در يک بازي رضا نوروزي در دقيقه 88 به زمين فرستاده شد و او از اين مسئله تمکين کرد. کادر فني ما معتقد بود اين جابجايي از لحاظ فني به نفع تيم نفت است ولي پذيرش اين موضوع براي ما قابل هضم نبود و با وجود احترامي که براي يحيي گل‌محمدي قائل هستيم تصميمي که ما روز گذشته گرفتيم بر اساس اصول باشگاهمان بود. ما يک واحد ارزشيابي فني در باشگاه داريم و براي جذب بازيکن عملکرد يکساله آنها را زير نظر مي‌گيريم و بر اساس اصولي که داريم امتيازدهي مي‌کنيم. وقتي مي‌خواهيم بازيکني را از ليست خود خارج کنيم حتما بايد روي اصول و حساب و کتاب باشد.

قنبرزاده تأکيد کرد: در واقع اگر بخواهم به صورت علمي‌تر بگويم اين جابجايي مثل اين بود که بازيکني با امتياز 17 با بازيکني با امتياز 7 جابجا مي‌شد و به خاطر همين اين مسئله براي ما قابل پذيرش نبود. يحيي گل‌محمدي هم از اين موضوع ناراحت شده بود و انتظار داشت کميته فني ما تمام و کمال نظر او را بپذيرد ولي وقتي با صراحت به او گفته شد که با نظر او موافق نيستيم بر اساس يک تصميم احساسي و از روي عصبانيت استعفا داد ولي من مطمئن هستم که او عصر امروز در تمرين شرکت مي‌کند.

قنبرزاده در خصوص اينکه روز گذشته از وي مصاحبه‌اي منتشر شد که اعلام کرده بود با استعفاي يحيي گل‌محمدي موافقت شده، گفت: استعفاي او براي ما غافلگيرکننده بود و فکر نمي‌کرديم به خاطر جابجايي يک بازيکن او احساسي عمل کند ولي معتقدم که او عصر امروز در تمرين حاضر مي‌شود و اگر در تمرين امروز حاضر نشود با گزينه‌هايي که در ذهن داريم صحبت مي‌کنيم. ما هنوز با استعفاي او موافقت نکرده‌ايم ولي معتقدم که بايد ظرف 24 ساعت آينده تکليف اين تيم مشخص شود. ما به يحيي گل‌محمدي ارادت داريم و اين احترام متقابل است و ما طبق اصولي که براي خود ترسيم کرده‌ايم خارج از منطق به او چيزي نگفتيم و فکر مي‌کنم که خودش هم متوجه شده که تصميمش احساسي بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها