کد خبر: ۱۸۲۶۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
هافبک مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در مورد جدایی‌ام از پرسپولیس، باشگاه تصمیم می‌گیرد.»

598، میلاد غریبی در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ گزینه غریبی بود که به پرسپولیس آمد. هر چند که مجالی برای بازی کردن پیدا نکرد و حالا قرار است در نقل و انتقالات نیم فصل از تیم جدا شود. غریبی در مورد جدایی اش از پرسپولیس و پیشنهادات جدیدی که دارد، صحبت می کند.

 

* داستان جدایی ات از پرسپولیس به کجا رسید؟

- جدایی ام قطعی است. من در این تصمیم دخیل نیستم و شاید باید این اتفاق می افتاد و حرف زدن در این مورد فایده ای ندارد. خدارا شکر تجربه خوبی بود و در کنار بازیکنان بزرگ پرسپولیس کار کردم و از اینکه بازی نکردم هم ناراحت نیستم. شرایط اینگونه رقم خورد، شاید من بازیکن ضعیفی بودم و و نمی توانستم خوب فوتبال بازی کنم! انشاء الله نیم فصل دوم در تیمی عضویت خواهم داشت که بتوانم خودم را ثابت کنم.

 

* چرا مسئولان تیم چنین تصمیمی گرفتند؟

- من واقعا در جریان بازی نکردنم نیستم اما در جام حذفی خوب کار کردم. مهم این نیست که از پرسپولیس می روم مهم این است که نیم فصل دوم برای تیمی به میدان می روم که می توانم توانایی هایم را ثابت کنم. به نظرم با این جا به جایی شرایطم بهتر می شود و میلاد غریبی خودش را نشان می دهد. شاید من فوتبال بلد نیستم و هرچی که دوست دارند بگویند اما هدفم این است که بهترین عملکرد را در تیم جدیدم داشته باشم.

 

* ذوب آهن و راه آهن تیم هایی هستند که امکان حضورت در آنها بیشتر است؟

- واقعا در جریان نیستم که چه تیمی می خواهم بروم. رویانیان در این مورد تصمیم گیری می کند، باید منتظر باشیم تا ببینیم با چه تیمی به توافق می رسند ومن هم از سایت ها و روزنامه ها از این اخبار باخبر می شوم. فقط درهمین حد می دانم و کسی به من اطلاعی نداده است.

 

* کدام تیم را انتخاب می کنی؟

- فکر کنم صحبت با راه آهن قطعی تر باشد و بیشتر از ذوب آهن شانس حضور در این باشگاه را دارم. با بازیکنان راه آهن دوست بوده و و در سایپا هم تیمی بودم. اگر قرار باشد از پرسپولیس جدا شوم از بقیه گزینه ها راه آهن قطعیت بیشتری دارد. تا امشب همه چیز مشخص می شود و چه در راه آهن و چه در ذوب آهن هر تیمی بروم باید بتوانم فوتبال بازی کنم.

 

* شرایط هر دو تیم کمی بحرانی است؟

- به هر تیمی که می روم مطمئن روند رو به رشدی خواهد داشت و صد در صد جایگاه بهتری کسب خواهد کرد. من به این مسائل فکر نمی کنم و با همه توان برای تیم آینده ام بازی خواهم کرد. البته قرارداد من با پرسپولیس دوساله است و نیم فصل دوم به صورت قرضی جدا می شوم که در مورد یک سال دیگر هم بعدا تصمیم گیری می شود.

 

* در این مدت با دایی درباره جدایی ات صحبت نکردی؟

- من تا به امروز در این خصوص هیچ حرفی با دایی نزدم. همه بچه ها می گفتند با دایی صحبت کن اما شرایط طوری بود که در مورد رفتن من، بحث دایی نبود. شرایط باشگاه طوری بود که باید جدا می شدم اما امیدوارم پرسپولیس در پایان فصل قهرمان شود و طلسم قهرمان نشدن چند ساله اش بشکند.

 

* شرایط تیم ملی امید چطور است؟

- تیم امید تیم بسیار خوبی است و از بازیکنانی تشکیل شده که از گلر تا خط حمله در تیم های لیگ برتری به صورت ثابت بازی می کنند. جام ملت ها نزدیک است و با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد انتظار داریم که ما را تنها نگذارند و کمک کنند تا نتیجه خوبی کسب کنیم. این تیم اسکلت آینده تیم ملی بزرگسالان است و همه نفرات تیم تلاش می کنند که در مسابقات پیش رو نتیجه لازم را کسب کنیم.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها