کد خبر: ۱۸۲۴۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
امير قلعه‌نويي در انتهاي تمرين امروز استقلال ضمن عرض تسليت براي ايام سوگواري امام حسين (ع) در مورد سفرش به اوکراين گفت: برنامه‌ريزي کرده بوديم تا با کمک يکي از دوستان عزيزم بتوانيم مسابقه اوکراين و فرانسه را از نزديک مشاهده کنيم. درس خوبي براي من بود. به نظر من ديدن اين مسابقه از خيلي از کلاس‌هاي آموزشي مؤثرتر است. وقتي نحوه تعويض‌ها را از نزديک ديدم براي من برآيند خوبي داشت و توانست کمک زيادي کند.

به نقل از فارس،وي در مورد اينکه در روزهاي ابتدايي تمرين استقلال تنها 3 بازيکن حضور داشتند، اظهار داشت: اگر در تمرين 3- 4 نفر حضور داشتند به اين معنا نيست که برنامه‌ريزي نداشتيم. ما مي‌دانستيم خسرو حيدري و بيک‌زاده کجا هستند و بدون برنامه کار نکرديم. يکسري مشکلات داريم، عده‌اي از بازيکنان ما در تيم اميد و تيم ملي بزرگسالان بودند. در ابتداي فصل بدنسازي و ريکاوري خوبي نداشتيم. مصدومانمان لحظه به لحظه کارهاي خود را پيش مي‌برند و نيز زير نظر پزشکان تيم خود هستند. ما از همه چيز باخبريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه ساموئل چرا در تمرينات نيست، اظهار داشت: هنوز مشکل گذرنامه اين بازيکن حل نشده است. با مدير برنامه‌هاي او صحبت کرديم و قرار است پس از تعويض گذرنامه‌اش از سه‌شنبه در تمرينات شرکت کند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا او از عملکرد استقلال در نيم‌ فصل اول راضي بود، اظهار داشت: از استقلال راضي نبودم اما با توجه به شرايطي که براي ما وجود داشت از عملکرد تيم راضي هستم. ما در ابتداي فصل خوب بدنسازي و ريکاوري نکرديم. با اين شرايط اگر بخواهيم حساب کنيم عملکرد بدي نداشتيم اما استقلال بايد بهتر از اين باشد. اگر در نيم فصل دوم کل نفراتمان را در اختيار داشته باشيم مي‌توانيم عملکرد بهتري از خود ارائه دهيم. ما در نيم فصل اول 9 بازي خارج از خانه داشتيم. مطمئنا در نيم فصل دوم بازي‌هاي خانگي کمک بيشتري به ما مي‌کند. البته اگر بازي عقب افتاده خود مقابل ملوان را ببريم با ساير تيم‌ها هم امتياز مي‌شويم. استقلال با تيم‌هاي ديگر تفاوت دارد البته قبول دارم ليگ امسال ضعيف‌تر از سال قبل است و اين مسئله شايد به خاطر شرايط زمين‌ها است.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا از انتقالات نيم فصل رضايت دارد، اظهار داشت: ما ليست‌مان را به باشگاه ارائه کرديم و دنبال اين هستيم، در نيم فصل جذب بازيکن سخت است. دنبال يک دفاع راست و هافبک بازي‌ساز هستيم.

وي در مورد تعويق ديدار ملوان و استقلال گفت: ما يک درخواست منطقي را ارائه کرديم. آخرين بازي نيم فصل اول را مقابل تراکتورسازي انجام داديم و بايد اولين بازي نيم‌فصل دوم را نيز ما انجام دهيم. مطمئنا اعضاي سازمان ليگ و هيئت رئيسه آن نگاه فني دارند، ما خواسته منطقي داريم، نمي‌توان هم نيم‌فصل اول را ما تمام کنيم و هم نيم فصل دوم را ما شروع کنيم. اميدوارم به اين درخواست ما جواب دهند والا تمکين مي‌کنيم.

سرمربي استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد انتخاب محمود گودرزي به عنوان وزير ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: از اين موضوع خوشحال هستم اول به خاطر اينکه دولت تدبير و اميد تکميل شد و دوم به اين دليل که وضعيت وزير ورزش مشخص شد.به ايشان تبريک مي‌گويم اميدوارم در همين شروع کار نگاه ويژه‌اي به استقلال و پرسپوليس به عنوان دو سرمايه کشور داشته باشد. گودرزي در سوابق کاري خود سابقه مديريتي و ورزشي دارد و انشاء‌الله انتخابش منشأ خير باشد.

سرمربي استقلال در مورد قرار گرفتن جواد نکونام و حنيف عمران زاده در تيم رويارويي AFC گفت: از اين موضوع خيلي خوشحالم و اميدوارم اين افتخارات براي استقلال ادامه داشته باشد. من معتقدم به غير از نکونام و عمران زاده بازيکنان ديگري هم از استقلال هستند که مي توانستند در اين تيم رويارويي حضور داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها