کد خبر: ۱۸۲۴۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
 منصور قنبرزاده درباره خبر استعفاي يحيي گل محمدي از هدايت تيم فوتبال نفت تهران، گفت: امروز با حضور يحيي و دستيارش و سه تن از اعضاي هيات مديره باشگاه جلسه‌اي داشتيم که درباره موضوعات مختلف صحبت کرديم، اما من از استعفاي گل محمدي و دليلش هيچ خبري ندارم.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است گل محمدي از صحبت‌هاي مطرح شده در جلسه به اين نتيجه‌ رسيده باشد که استعفا دهد؟ گفت: ترجيح مي‌دهم در اين باره صحبتي نکنم و پاسخ اين سوال را به خود يحيي ارجاع دهم.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه درباره موضع هيات مديره باشگاه نفت درباره استعفاي گل محمدي ، گفت: باشگاه کسي را به زور نگه نمي دارد. اما ممکن است يحيي تا بعد از ظهر استعفايش را پس دهد. در اين مورد تا فردا صبر مي‌کنيم و تصميم نهايي را آن زمان مي گيريم.

قنبرزاده در ادامه با تاکيد بر اين که رضا نوروزي در تيم نفت باقي مي‌ماند، گفت: بازيکني که مي‌خواستند به جاي نوروزي به ما بدهند، در حد او نبود و تقريبا مي‌توانم بگويم که بازيکن مازاد آن تيم بود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه پرسپوليس اين بازيکن را مي‌خواست با نوروزي تعويض کند؟ گفت: يکي از تيم‌هايي که خواهان نوروزي بود چنين پيشنهادي داشت و شايد هم پرسپوليس بوده باشد.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در پايان گفت: وحيد ذوالقدر، بازيکن تيم ملي جوانان را به مدت چهار فصل به نفت آورديم و اين بازيکن تاکنون تنها فردي است که قراردادش با ما نهايي شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها