کد خبر: ۱۸۲۲۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مهدی کریمیان از امروز تمرین می‌کند و جایی نمی‌رود.

به گزارش 598 به نقل از  خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در نیم فصل اول لیگ برتر با کسب 26 امتیاز توانست به عنوان تیم سوم مسابقات در جدول رده‌بندی جای بگیرد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط  تراکتورسازی در نیم فصل اول صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس:  شرایط تراکتورسازی چطور است؟

وضعیت تیم خدا را شکر خوب است. از روز گذشته تمریناتمان را آغاز کردیم. دو بازیکن ما در تیم ملی بزرگسالان و دو بازیکن در تیم زیر 22 سال حضور دارند. چند بازیکن آسیب‌دیده داریم و یکی دو بازیکن دیگر نیز از جمع ما جدا شدند. با این شرایط کار را طبق برنامه جلو می‌بریم.

فارس: به غیر از سید محسن حسینی جدایی بازیکن دیگری قطعی شده است؟

فعلا فقط این بازیکن از جمع ما به صورت قطعی جدا شده است و سایر بازیکنان کار خود را کنار تیم ادامه می‌دهند.

فارس: در اواخر نیم‌فصل تراکتورسازی روند خوبی را در پیش گرفته بود، فکر می‌کنید بتوانید این روند را در نیم فصل دوم ادامه دهید؟

در جلسات تمرینی متعددی که داریم تلاش می‌کنیم اشکالات تیم را در نیم فصل اول ریشه‌یابی کنیم. علیرغم روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم در برخی موارد دچار اشکالاتی بودیم که یکی از مهمترین موضوعاتی که با آن درگیر هستیم این است که در تبریز نتوانستیم آن طور که شایسته است امتیاز جمع کنیم و در حال بررسی این موضوع هستیم.

فارس: در شروع نیم‌ فصل دوم در 4 مسابقه مقابل پرسپولیس، گسترش فولاد، ذوب‌آهن و سپاهان در خانه به میدان می‌روید.

درست است در شروع نیم فصل 4 بازی ما داخل خانه است، امیدوارم این مسئله بتواند به ما کمک کند. در دور رفت همین 4 بازی ما خارج از خانه برگزار شد. ما مشکلات، چالش‌ها و ضعف‌هایی که در تبریز داشتیم را رصد می کنیم تا برای این موضوع راهکار پیدا کنیم.

فارس: مهدی کریمیان روز گذشته تمرین نکرد، گفته می‌شود با توجه به پیشنهاد سپاهان احتمال جدایی او از تراکتورسازی یا معاوضه‌اش با آرش افشین وجود دارد، در این مورد صحبت می‌کنید؟

او دیروز در تمرین ما حاضر شد اما تمرین نکرد و با مدیرعامل باشگاه صحبتی را انجام داد. مشکل خاصی وجود ندارد، مهدی کریمیان از امروز تمرینات را ادامه می‌دهد. این بازیکن از جمع ما جدا نخواهد شد.

فارس: خیلی از باشگاه‌ها با بازیکنان شما مثل سعید دقیقی، میلاد فخر‌الدینی و ... صحبت کردند. آیا با جدایی بازیکن دیگری موافقت می‌کنید؟

ما در تراکتورسازی لیست مازاد نداریم و تلاش می‌کنیم تا همه بازیکنان را حفظ کنیم البته بازیکنانی که در تیم حضور دارند باید با طیب خاطر و تمام وجود در خدمت تیم باشند تا الان بحثی برای جدایی بازیکنی مطرح نشده است.

فارس: گفته می‌شود شما با محسن بیات صحبت کردید، آیا با این بازیکنی توافقی داشتید؟

مجموعه تراکتورسازی تاکنون با تعدادی از بازیکنان صحبت کرده است، در نقل و انتقالات نیم فصل 3 طرف باید رضایت داشته باشند تا انتقالی صورت بگیرد، اول باشگاه خریدار، دوم باشگاه فروشنده و سوم خود بازیکن است که باید رضایت داشته باشد تا یک انتقال صورت گیرد. شاید ما با حدود 7- 8 بازیکن وارد صحبت شده باشیم اما هنوز هیچ انتقالی برای ما قطعی نشده باشد.

فارس: محسن ربیع‌خواه و محمد ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت شدیدی که تا انتهای فصل دارند از لیست کنار می‌گذارید؟

این دو بازیکن در این فصل با توجه به مصدومیتی که با آن روبرو شده‌اند نمی‌توانند برای ما به میدان بروند. جایگاه و حق و حقوق این نفرات محفوظ است اما برای اینکه بتوانیم نفرات جایگزینی را جذب کنیم شاید آنها را از لیست کنار بگذاریم.

فارس: آیا بازیکن خارجی جذب می‌کنید؟

اگر نتوانستیم بازیکنان داخلی مد نظرمان را بگیریم به دنبال گزینه خارجی می‌رویم.

فارس: تراکتورسازی برای آماده‌سازی اردویی را برگزار می‌کند؟

در تبریز امکانات خوبی وجود دارد و شرایط آب و هوایی کاملا مناسب است، البته ما سفر به امارات را در برنامه داشتیم اما با کمبود بازیکن مواجه شدیم که از این کار صرف‌ نظر کردیم.

فارس: علی کریمی این روزها با باشگاه پرسپولیس دچار چالش شده است، گفته می شود از علی کریمی خواستید دیگر به این موضوعات وارد نشود؟

در کل همه اعضای تیم ما دوست ندارند وارد این موضوعات شوند. بازیکنان ما دیروز فارغ از هرگونه دغدغه‌ای خیلی با تمرکز و کیفیت تمرین می‌کردند. همیشه از اول فصل با تهاجم حاشیه روبرو بودیم اما سعی می‌کینم تا آنجایی که می‌شود خودمان را مصون نگه داریم از این مسئله دوری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها