کد خبر: ۱۸۲۰۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: ما برخلاف ساير باشگاه‌ها ليست مازاد نداريم و هيچ بازيکني از تيم ما جدا نمي‌شود.
محمد فرامرزي در مورد شرايط سپاهان گفت: در جريان هستيد که ما در بازي آخر خود مقابل نفت تهران با وجود 9 نفره شدن توانستيم در خانه حريف به تساوي برسيم و نيم‌فصل را با يک تساوي ارزشمند به پايان ببريم.تيم ما در اين ديدار بار ديگر پتانسيل واقعي خود را نشان داد. در کل در نيم‌فصل اول عملکرد بدي نداشتيم و کارمان را دنبال مي‌کنيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه آيا فعاليتي در فصل نقل و انتقالات داشته است اظهار داشت: ما سه گزينه‌اي را که خواستار جذب آنها هستيم به صورت رسمي اعلام کرديم. مهدي کريميان از تراکتور‌سازي، مهدي سيدصالحي از پرسپوليس و رضا نوروزي گزينه‌هاي رسمي ما هستند. هنوز جوابي از سوي باشگاه‌هاي اين سه بازيکن به صورت رسمي به ما اعلام نشده است البته با توجه به اينکه در تعطيلات بوديم فرصتي براي جواب دادن به اين مسئله وجود نداشت. ما مذاکراتمان را به صورت شفاهي ادامه مي‌دهيم و منتظر حصول نتيجه هستيم.

سرپرست سپاهان در مورد اينکه آيا قرار است شهاب گردان از اين تيم جدا شود خاطرنشان کرد: شهاب گردان يکي از بازيکنان خوب ما است و به حضور او نياز داريم. تاکنون نه باشگاهي با ما در مورد گردان مکاتبه کرده و نه ما چنين کاري را انجام داديم. گردان نيز از امروز کارش را کنار ساير نفرات آغاز مي‌کند. ما دو دروازه‌بان خوب و آماده داريم که به حضور آنها در ادامه مسابقات نيازمنديم.

فرامرزي در مورد اينکه همچنان زمزمه‌هاي جدايي آرش افشين از سپاهان به گوش مي‌رسد اظهار داشت: اين زمزمه‌ها از قبل نيز وجود داشت. چندين بار تاکيد کرديم برخلاف ساير باشگاه‌ها ليست مازاد نداريم و به حضور تمامي بازيکنان تيم نياز داريم. همه نفراتي که ما جذب کرديم بازيکنان باکيفيتي بودند. آرش افشين يکي از بهترين مهاجمان ايران است. شايد او در نيم‌فصل اول نتوانست آنطور که بايد عمل کند اما مطمئنا در نيم‌فصل دوم مي‌تواند توانايي‌هاي خود را به معرض نمايش بگذارد.

وي در مورد اينکه آيا قرار است به اردوي آماده‌سازي برود تاکيد کرد: ما قطعا به اردو مي‌رويم اما مثل ساير باشگاه‌ها عجله‌اي براي اين کار نداريم. از امروز تمريناتمان شروع شد. منتظر بازگشت بازيکنان ملي‌پوش هستيم تا هفته آينده با تمامي نيروها به اردو برويم. سفر ما به احتمال فراوان در کيش است.

فرامزي در مورد زمان بازگشت اروين بولکو و جالوويچ خاطرنشان کرد: اين دو بازيکن نيز امروز به اصفهان بازمي‌گردند.

وي در پاسخ به اين سوال که ليست بازيکنان خارجي سپاهان پر است و تنها مي‌توانند يک بازيکن آسيايي جذب کنند تصريح کرد: اين مسئله درست است. ما 5 هفته تا زمان نقل و انتقالات خارجي فرصت داريم. ممکن است در آن زمان براي تقويت تيم در ليگ قهرمانان آسيا يک بازيکن آسيايي جذب کنيم اما در حال حاضر برنامه‌اي براي اين مسئله نداريم.

فرامرزي در پايان گفت: از هواداران تيم که در نيم‌فصل اول به خوبي ما را مورد حمايت قرار دادند تشکر مي‌کنم انشاءالله با تلاش مضاعف در نيم‌فصل دوم بتوانيم استارت قهرماني بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها