کد خبر: ۱۸۲۰۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
داود سيد عباسي جز بازيکنان باقي مانده از نسلي است که فوتبال را جذابتر از امروز نشان مي دادند و هيجان اين ورزش بيشتر از الان بازتاب داشت.سيد که براي ادامه فوتبالش ليگ يک را انتخاب کرده به همراه پارسه توانسته نتايج درخشاني بگيرد.

در همين رابطه با او که يکي از معدود بازيکنان باقي مانده از نسل پژمان جمشيدي ها است صحبت کرديم . مصاحبه سايت گل را با داود سيد عباسي بخوانيد.

انتخاب پارسه؟

بعد از صعود به همراه پيکان اتفاقات نا خوشايندي افتاد که ديگر نشد با اين تيم ادامه دهم براي همين تصميم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم در همين اوضاع بودم که پارسه اي ها با من تماس گرفتند و وقتي ديدم که اين تيم در تهران است و امکانات و مديريت خوبي هم دارد تصميم گرفتم تا در اين تيم فوتبال خودم را ادامه دهم.

پيشنهاد از تيمهاي ديگر؟

بله پيشنهاد بود اما از شهرستان و من ترجيح دادم اگر قرار است در ليگ دسته اول بازي کنم بهتر است که در تهران باشم و چه تيمي بهتر از پارسه.

پايداري نسل شما؟

من فکر مي کنم فوتبال در زمان ما ريشه اي تر بود.الان فوتبال فانتزي شده است و اکثراً براي پول بازي مي کنند،در زمان ما بازيکنان از زمينهاي خاکي شروع مي کردند و فوتبالشان جاندار بود اما الان ديگر زمين خاکي وجود ندارد.

حضور پروين در بازي هاي پارسه؟

براي ما خيلي انرژي بخش است،علي پروين شناسنامه فوتبال ماست باور کنيد وقتي او را مي بينم که باز يهاي ما را مي بيند دوباره ياد پرسپوليس مي افتم و بعضي وقتها که يک توپ را خراب مي کنم مثل گذشته که نيمکت و علي آقا را مي ديدم نيم نگاهي به جايگاه وي آي پي مي کنم و علي آقا را که مي بينم استرس مرا مي گيرد به هر حال او براي ما خيلي انرژي بخش است و اميدوارم هميشه از ما حمايت کند.

پارسه و پتانسيل حضور در ليگ برتر؟

تمام هدف ما همين است،ما خيلي خوب شروع کرديم و در 2بازي افت داشتيم اما بعد از آن شرايط بهتر شد و الان هم با 2بازي کمتر و فقط 5امتياز کمتر نسبت به تيم صدر جدول هستيم. تيم ما از بازيکنان خوبي تشکيل شده و قطعاً يکي از مدعيان ما هستيم.

انتخاب هاي اشتباه در فوتبال؟

آدم در زندگي اش هم اشتباه مي کند و من هم فوتبال جزيي از زندگي ام هست بله من هم اشتباه داشته ام اما منفي ها را از ذهنم پاک کرده ام و به آينده فکر مي کنم.کلاً در زندگي به عقب برنمي گردم.

سطح ليگ يک نسبت به قبل؟

امسال خيلي بازي ها با کيفت تر است و تيمها اکثراً فوتبال بازي مي کنند.تيمها سازماندهي دارند و اين به ارتقاي فوتبال ما کمک مي کند و بهتر است که نظارت فدراسيون هم روي ليگ يک بيشتر شود.

تا چه زماني فوتبالت را ادامه مي دهي؟

تا زماني که بدنم بکشد ادامه مي‌دهم و سعي مي‌کنم مفيد باشم در غير اين صورت فوتبال را کنار مي‌گذارم.

در آمدن بازيکناني مثل محمد پروين به پارسه نقش داشتي؟

نه،من وقتي به تمرينات امدم ديدم که مومن زاده هم هست و من را سورپرايز کرد و محمد هم قبل از آمدنش فقط با من تماس گرفت و مشورت کرد و من هم شرايط را به او گفتم که در نهايت خودش اين تصميم را گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها