کد خبر: ۱۸۲۰۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم آماده نفت که صحبت رفتنش به پرسپوليس خيلي جدي بود اما در نهايت نفتي ها حاضر به دادن رضايت نامه او به پرسپوليس نيستند.
در همين رابطه رضا نوروزي به سايت گل مي گويد: تازه از کيش آمده ام و به تمرين نفت رفته ام،تمرينات خوب است و همگي با روحيه بالا تمرين مي کنيم.شرايط رفتن من به پرسپوليس گويا فراهم نيست و من در اين زمينه قبلاً هم گفتم که همه چيز را به خدا سپرده ام.

وي در ادامه افزود: نفت و مديريت اين تيم هميشه از من حمايت کردند و در شرايطي حساس که من مصدوم بودم به من کمک کردند و حالا وقت جبران است و من هم تابع دستور مسئولين نفت هستم تا ببينم چه مي شود.من همه چيز را در مورد بحث انتقالم به آنها سپرده ام و هر دستوري که آنها بدهند من همان کار را مي کنم.

نوروزي در مورد رفتنش به تراکتور در پايان گفت: بله صحبتهايي شده و گويا بحث حضور من در اين تيم است و قرار شده من را با يکي از بازيکنان اين تيم معاوضه کنند به هر حال گفتم هر چيزي که مسئولين نفت به نتيجه برسند من هم همان کار را مي کنم. اميدوارم امسال هر اتفاقي که مي افتد باعث موفقيت من و باشگاه نفت بشود و اتفاقي هم که قرار است بيفتد در نهايت ختم به خير بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها