کد خبر: ۱۸۱۸۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم استقلال از جذب بازيكنان جديد دلخور است و مي‌كوشد به خاطر قراردادهايي كه با مهاجمان جديد منعقد مي‌شود مشكلات مالي را بهانه كند و از استقلال برود.

598، مشكلات مالي محمد قاضي با باشگاه استقلال فقط يك بهانه است. شايد اگر قاضي مي‌دانست كه در نيم فصل دوم چه جايگاهي در تيم قلعه‌نويي دارد ـ منظور فيكس بودن است ـ ماجراي فسخ قراردادش را رسانه‌اي نمي‌كرد اما شماره 11 از وقتي شنيده مسئولان باشگاه استقلال طبق ليستي كه قلعه‌نويي در اختيار آنها قرار داده اقدام به جذب بازيكنان جديد مي‌كنند به طور غير رسمي از احتمال فسخ قراردادش با استقلال گفته.

 

ظاهرا مهاجم استقلال بندي در قراردادش گنجانده كه اگر باشگاه پولش را طبق زمانبندي تعيين شده پرداخت نكرد بتواند رضايتنامه‌اش را بگيرد، درست مانند بندهايي كه در قرارداد تيموريان گنجانده شده. قاضي طي روزهاي گذشته هيچ مصاحبه رسمي انجام نداده اما درددل‌هايي كه با دوستان رسانه‌اي‌اش داشته سبب شده چنين اخباري در برخي سايت‌ها به چشم بخورد.

 

واقعيت اين است كه مهاجم استقلال از جذب بازيكنان جديد دلخور است و مي‌كوشد به خاطر قراردادهايي كه با مهاجمان جديد منعقد مي‌شود مشكلات مالي را بهانه كند و از استقلال برود.

 

ماجراي جدايي قاضي وقتي رسانه‌اي شد كه مسئولان باشگاه استقلال تلاش خود براي جذب فرزاد حاتمي را آغاز كردند.

 

در همان روزي كه خبرها حول محور بازگشت دوباره حاتمي مي‌چرخيد ناگهان مهرداد اولادي هم با استقلال قرارداد بست تا قاضي براي جدايي از استقلال - البته بخوانيد تهديد - شتاب بيشتري بگيرد. با توجه به اينكه آرش برهاني هم طي هفته‌هاي اخير عملكرد خوبي داشته و از سويي گفته مي‌شود اسماعيل شريفات نيز در ليست استقلال قرار دارد جاي قاضي تنگ مي‌شود.

 

در واقع اگر قرار به ماندن قاضي در استقلال باشد اميرقلعه‌نويي بايد به اين مهاجم اطمينان بدهد كه در نيم فصل دوم جزو نفرات اصلي باشد اما در اين صورت ممكن است ديگر بازيكناني كه با استقلال قرارداد مي‌بندند منصرف بشوند.

 

بدون شك مهاجمي مانند حاتمي كه سابقه پوشيدن پيراهن استقلال را هم دارد حاضر به تحمل نيمكت‌نشيني نخواهد شد. از طرفي نزديك شدن به جام جهاني فوتبال براي مهاجماني كه خود را به تيم ملي نزديك مي‌دانند يك فرصت بزرگ براي وارد شدن به ليست كروش است.

 

اتفاقي كه فقط در شرايطي رخ مي‌دهد كه يك بازيكن براي تيمش بازي كند، نه روي نيمكت بنشيند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها