کد خبر: ۱۸۱۸۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی براي خط هافبک خود قاسم دهنوي و بختيار رحماني را در نظر دارد.
به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، تاکنون زيني‌زاده و جلالي در خصوص بازيکنان مدنظرشان براي نيم فصل دوم اظهار‌نظر نکرده بودند اما با صحبت‌هاي جديد جلالي ليست خريد تراکتورسازي در نيم فصل دوم مشخص شد. گزارش کاملي از ليست مدنظر جلالي براي نيم فصل دوم را مي‌خوانيد:

 

* دقيقي: به استقلال نمي‌روم

بعد از اينکه سعيد دقيقي در بازي با استقلال دروازه مهدي رحمتي را باز کرد مورد توجه استقلالي ها قرار گرفت و يکشنبه مسئولان باشگاه آبي به دنبال شماره اين بازيکن بودند تا با او براي نيم فصل دوم وارد مذاکره شوند.

 

دقيقي در اين چند بازي گذشته توانسته عملکرد خوبي از خودش به نمايش بگذارد و به همراه کريم انصاري فرد خطرناک‌ترين زوج خط حمله در نيم فصل اول شناخته شدند.

 

مسئولان باشگاه استقلال يکشنبه شب با مدير برنامه‌هاي دقيقي تماس گرفتند که دقيقي در همين رابطه گفت: «استقلالي ها با مدير برنامه هايم صحبت کردند و با من حرفي نزدند. اما من بازيکن تراکتورسازي هستم و اين تيم را دوست دارم. من به استقلال نمي‌روم و جوابي به آنها ندادم.»

 

دقيقي مي‌خواهد در همين هفته با جلالي صحبت کند و به قول خودش تکليف ماندنش در تراکتور همين هفته مشخص ‌شود. او گفت: «بايد با جلالي صحبت کنم ولي من مي‌خواهم در تراکتور بمانم و اين تيم را دوست دارم. از آمدن به تراکتور هدف داشتم و مي‌خواهم به جام جهاني بروم.»

 

به غير از استقلال دقيقي باز هم خواهان دارد و شنيديم باشگاه نفت تهران هم اين بازيکن را مي‌خواهد. حتي باخبرشديم رايزني‌هايي با باشگاه تراکتورسازي انجام شده واين باشگاه تهراني درخواستش را ارائه داده است.

 

او در این رابطه هم گفت: «من دوست دارم در تراکتور بمانم و عاشق هواداران اين تيم هستم واصلا اهل اغراق نيستم. بعد از 3 سال به تراکتور آمدم و حالا که در اين تيم شرايط خوبي دارم دوست دارم با اين تيم قهرمان شوم. اما همه چيز را به باشگاه سپردم.»

 

ظاهرا فولاد خوزستان، مس کرمان و راه‌آهن خواستار به خدمت گرفتن اين مهاجم شدند ولي در نهايت تکليف دقيقي پس از صحبت با جلالي مشخص مي‌شود.

 

* افشين و نوروزي هم هستند

از سوي ديگر بحث حضور آرش افشين و رضا نوروزي در تراکتورسازي هم مطرح شده و جلالي مي‌خواهد براي نيم فصل دوم اين دو مهاجم را به خدمت بگيرد.

 

جلالي در اين رابطه گفته؛ طي روزهاي گذشته صحبت‌هايي با افشين و نوروزي داشتيم و به زودي وضعيت اين دو بازيکن مشخص مي‌شود. جلالي در حالي اين حرف را زده که بهترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد و در 8 بازي که دقيقي و انصاري‌فرد در کنار هم براي تراکتور بازي کردند تيم 11 گل زده است و خطرناک ظاهر شدند.

 

اگر جلالي قصد تقويت تيم را داشته باشد تصميم خوبي است اما اگر به خاطر اضافه شدن اين بازيکنان جديد او بخواهد به ترکيب خط حمله‌اش دست بزند و از بين دقيقي و انصاري فرد يکي جدا شوند مسلما اشتباه بزرگي است که در آينده تاوان سختي خواهد داشت. البته از جلالي بعيد است حالا که بهترين خط حمله ليگ را دارد اين تصميم عجيب را بگيرد!

 

* بازگشت دهنوي

گويا جلالي براي خط هافبک خود قاسم دهنوي و بختيار رحماني را در نظر دارد اما سرمربي تراکتور در خصوص احتمال پيوستن دهنوي که اين روزها در پرسپوليس نيمکت‌نشين شده گفته: «درباره دهنوي بايد ببينيم خودش اشتياق و پشتکارش براي حضور در تراکتور چقدر است. ما در اول فصل هم دهنوي را مي‌خواستيم و به دنبال اين بوديم که در تراکتور بماند. اگر نيت دهنوي اين است که به تراکتورسازي برگردد، بايد خودش اين مساله را اثبات کند.»

 

* جلالي بختيار را مي‌خواهد

سرمربي تراکتورسازي که در مدت حضورش در فولاد بختيار رحماني به يکي از ستاره‌هاي اين تيم تبديل شد به دنبال به خدمت گرفتن کاپيتان فولاد هم هست. جلالي درباره احتمال حضور بختيار رحماني در تراکتورسازي گفت: «بختيار هنوز به صورت رسمي از فولاد جدا نشده است ولي ما بحث او را دنبال مي‌کنيم.‌»

 

* تماس با برهاني

اما يکي از مشکلاتي که مجيد جلالي در نيم فصل از آن بارها ياد کرده بود ضعف گلزني اين تيم است که سرمربي تراکتور به شدت به دنبال رفع اين نقص است. گفته مي‌شود او براي اين پست اولويتش آرش برهاني است و با او در اين مورد تماس تلفني هم داشته.

 

اما با گلزني برهاني در اين چند هفته اخير براي استقلال حضور او در تراکتور کمي سخت به نظر مي‌رسد اما جلالي مذاکرات ديگري هم با ساير مهاجمان داشته تا در صورت عدم حضور برهاني اين بازيکنان را سرخپوش کند. نوروزي و آرش افشين دو بازيکن مد نظر جلالي براي خط حمله هستند.

 

* مخالفت با کرار

اما در مورد کرار جاسم که خودش براي حضور در تراکتور اظهار علاقه کرده بود سرمربي تراکتور از علت مخالفتش گفت: «من در زمان حضور کرار در تراکتورسازي در تبريز نبودم اما مسائلي که به من مي‌گويند ظاهرا موضوعات حاشيه‌اي زيادي بوده است. بيشتر به اين دليل من مخالفت کردم. به هر حال از نظر فوتبالي کرار بازيکن خوبي است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها