کد خبر: ۱۸۱۷۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۴ آبان ۱۳۹۲
مدیر روابط‌ عمومی پرسپولیس گفت: احتمال حضور کریم باقری در بازی با میلان وجود دارد اما حضور علی دایی در بازی با میلان در حد حرف است.
 حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیشکسوتان حاضر در بازی پرسپولیس مقابل میلان گفت: هنوز اسامی اعلام نشده و قرار است در همین رابطه جلسه‌ای در این هفته در باشگاه برگزار شود و اسامی افراد حاضر در این بازی به صورت رسمی اعلام گردد.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور پژمان جمشیدی،‌کریم باقری و ... در این بازی هم گفت: فعلا این اخبار در حد گمانه‌زنی است و قرار است بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در باشگاه گرد هم بیایند و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. فعلا تنها چیزی که قطعی است خداحافظی مهدوی‌کیا در این بازی خواهد بود. البته در خصوص کریم باقری هم احتمال اینکه در این دیدار حاضر شود، وجود دارد. بازی خداحافظی علی دایی هم در بازی با میلان فعلا در حد حرف است و همانطور که گفتم بزرگان پرسپولیس در این مورد تصمیم خواهند کرد.

مدیرروابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: علی پروین سرمربی پرسپولیس در دیدار بامیلان خواهد بود و در این هفته جزئیات دیگری از این بازی مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها