کد خبر: ۱۸۱۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش تعامل نیوز، در ادامه بازدیدهای ناکام مقامات دولتی رژیم صهیونیستی از محل تحصن معترضان در میدان تل آویو، «اسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی با حضور در میان متحصنین، درصدد گفتگوی با آنان برآمد. اما مدت کوتاهی پس از ورود او به محل مذکور، حاضران با سردادن شعارهایی چون: «تسلیم نمی شویم» و «جواب ما را بده» وزیر مربوطه و هیات همراه وی را ناچار به فرار از میدان تل آویو نمودند.

نکته جالب توجه در این ماجرا آن بود که وزیر مربوطه به جای اعلام مواضع کابینه درباره گرانی های اخیر، در میان تعجب حاضرین، اقدام به سخنرانی درباره طرح های وزارت حمل و نقل و سایر موضوعات غیرمرتبط نمود. به همین دلیل معترضان که تا آن زمان، با حفظ سکوت به سخنان وی گوش می دادند، به شدت خشمگین شده و با فریادهای اعتراضی، «کاتز» و هیات دولتی همراه وی را وادار به خروج فوری از محل تحصن نمودند. در جریان این رویداد ، یکی از معترضین با بلندگوی دستی و در حالی که هیات همراه را تعقیب می کرد، مدام می پرسید: «آقای وزیر من از شما یک سئوال پرسیدم ولی شما جواب مرا ندادید!»

کارشناسان معتقدند، اعزام نمایندگان دولتی به محل تحصن آن هم بدون پاسخ یا راهکاری قانع کننده برای معترضان، نشانه استیصال کابینه در برابر مشکلات پیش رو و خالی بودن اتاق فکر رژیم صهیونیستی از برنامه ای روشن برای پاسخگویی به مطالبات مذکور است.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که سوابق کابینه های راستگرا بیانگر آن است که با تداوم استیصال دولت در برابر بحران داخلی، اغلب آنها می کوشند با امنیتی کردن فضای منطقه ای، توجه افکار عمومی را به خارج از اراضی اشغالی منحرف نمایند. اگرچه به نظر می رسد، ناکامی های پیاپی رژیم صهیونیستی در تجاوز به مناطق همجوار، مانع از ماجراجویی دوباره اسرائیل- حداقل در مناطق همجوار- گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها