کد خبر: ۱۸۱۳۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: با تمرين و بازي‌هاي خوب، ديگر تيم ملي را از دست نمي‌دهم.
رضا حقيقي ابتدا در خصوص مداحي‌اش در مراسم‌هاي عزاداري حسيني اظهار داشت: هميشه افتخارم اين بود که در ايام حسيني براي حسين و يارانش مداحي کنم و اين افتخار در زندگي هميشه نصيبم شده که مطمئن باشيد تا آنجايي که بتوانم و خدا به من عزت دهد هميشه اين موضوع را در دستور کار خودم قرار مي‌دهم.

به گزارش فارس،وي افزود: من شيفتگي خاصي به حسين و يارانش دارم و در زندگي‌ام هميشه ائمه اطهار از جمله حضرت امام حسين و يارانش جايگاه ويژه‌اي داشته‌اند، مطمئن باشيد تا نفس داشته باشم هميشه براي حسين و يارانش مي‌خوانم.

وي در پاسخ به سؤالي که فکر مي‌کردي در قم اين همه استقبال از تو شود، گفت: من از مداح اهل بيت آقاي مقدم تشکر مي‌کنم، مردم به من لطف دارند و خدا را شکر توانستم در مراسم عزاداري آنها چند دقيقه‌اي نقش داشته باشم. واقعا اين کوچک‌ترين کاري بود که از دستم برمي‌آمد و به همه مردم افتخار مي‌کنم که اين طور براي حسين و يارانش پرشور عزاداري مي‌کنند.

حقيقي در خصوص شرايط تيم ملي و بازي با تايلند و لبنان نيز گفت: خيلي خوشحالم که دوباره در تيم ملي هستم و مطمئن باشيد اين جايگاه را به اين سادگي ديگر هرگز از دست نمي‌دهم. از الان به بعد بايد براي حضور در ترکيب اصلي تلاش کنم علي‌رغم اينکه به تمام هم تيمي‌هايم احترام مي‌گذارم.

وي افزود: ما بازي سختي مقابل تايلند داريم اما مطمئن باشيد از کوچکترين فرصت کي‌روش به سادگي نمي‌گذرم و بهترين استفاده‌ها را مي‌برم. لبنان و تايلند تيم‌هايي نيستند که در سطح ايران باشند اما اگر آنها را دست کم بگيريم به نظرم دچار مشکلاتي خواهيم شد، انشاء‌الله با گرفتن 6 امتياز دست پر به ايران برمي‌گرديم و با خيال راحت به بازي‌هاي بعدي خود و حضور در جام جهاني فکر مي‌کنيم.

حقيقي ادامه داد: قطعا تيم‌هايي که در مقابل ايران بازي مي‌کنند از انگيزه بالايي برخوردارند و اين موضوع در همين تيم تايلند که در ايران با تيم ملي ايران بازي داشت ديده مي‌شد و حتي لبناني که در خانه خود با چنگ و دندان دفاع مي‌کرد اما از کمترين فرصت‌ها دروازه ايران را باز کرد و ديديد چطور خوشحالي مي‌کردند، مطمئن باشيد با تيمي که داريم ديگر اين اتفاق‌ها نمي‌افتد و فقط بايد با تمرکز بالا و اعتماد به نفس به ديدار اين حريفان برويم البته برخي اوقات شايد تيم‌هايي که ضعيف‌ترند براي تيم‌هاي قوي‌تر دردسرساز شوند که قطعا با تجربه‌اي که در تيم ملي ايران وجود دارد اين اتفاق نمي‌افتد. ما مي‌خواهيم با يک روحيه خوب به جام جهاني برويم که قطعا با تدارک بازي‌هاي تدارکاتي در آينده و همين بازي‌ها که هم براي ما جنبه رسمي و تدارکاتي دارد اين اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها