کد خبر: ۱۸۱۳۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
مدافع راست تراکتور و بازيکن مورد علاقه امير قلعه نوعي پس از مصدوميتش توانست دوباره خودش را به روزهاي اوجش برساند و با انجام بازي هاي خوب حتي به پوشيدن پيراهن تيم ملي اميدوار شد.
ميلاد فخرالديني که انتهاي فصل را خيلي خوب تمام کرد در مصاحبه با سايت گل از شرايط خودش و تراکتور مي گويد.

اوضاع و احوال در تعطيلات؟

شرايط خوبي داريم و فقط کمي ذهنمان درگير بازي با استقلال است چرا که در آن بازي مي توانستيم برنده باشيم اما خب قسمت نشد،فعلاً در تعطيلات هستيم و من هم در کرمان به سر مي برم البته آقا مجيد گفتند حتماً روزي 30 تا 45 دقيقه خودمان انفرادي تمرين کنيم تا از امادگي دور نشويم تا تمرينات گروهي شروع شود و آماده شويم براي بازي با پرسپوليس و خيلي به اين بازي خوشبين هستيم.

بازي با پرسپوليس؟

خب اين بازي هم مثل بازي با استقلال براي حساس است چرا که ما رقبايي هستيم که براي قهرماني مي جنگيم.اين بازي 6 امتياز دارد مثل بازي با سپاهان و فولاد.

از عملکرد خودت راضي هستي؟

من از هفته هشتم به تيم اضافه شدم و بعد از يک عمل سخت که روي زانوي خودم انجام دادم فکر کنم در مجموع عملکرد خوبي داشته ام البته در اين زمينه بايد آقا مجيد نظر بدهد و بگويد از من راضي است يا خير.

قهرماني تراکتور؟

شرايط براي ما هموار است،البته بايد از لحاظ مديريتي بيشتر حمايت شويم تا اين مسير هموارتر شود.

ما تيم خيلي خوبي داريم وا با داشتن بازيکنان بزرگ و حضور مربي خوبي مثل جلالش و از همه مهمتر داشتن تماشاگران بي نظيرمان مي توانيم به عنوان قهرماني دست پيدا کنيم.

تيم ملي؟

قبل از مصدوميتم در غرب آسيا دعوت شدم و بازي هاي خوبي هم انجام دادم اما نمي دانم چرا بعد از آن ديگر کي روش مرا دعوت نکرد چرا که من اميدوار بودم دعوت شوم اما خب نظر ايشان بود و من هم احترام مي گذارم اما در کل فکر مي کنم حضور بازيکناني مثل من کريم انصاري فر،بختيار رحماني،پيام صادقيان و حاج صفي مي تواند خيلي به تيم ملي کمک کند و در جام جهاني هم با توجه به سن و سال ما با عث حضور ما در باشگاه هاي بزرگ اروپايي شود.

الگوي تو در دفاع راست؟

سعي مي کنم از همه چيزي ياد بگيرم اما آلوز در دنيا بي نظير است در واقع من خودم را دني آلوز ايران مي دانم.

پيشنهاد از استقلال؟

بله تماس هايي بوده اما من بازيکن تراکتور هستم و تا آخر فصل هم قرارداد دارم و همه چيز را به پايان فصل موکول کرده ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها