کد خبر: ۱۸۱۲۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: «در هفته جاری وضعیت من در تراکتورسازی روشن می شود.»

598، سعید دقیقی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی او از تراکتورسازی در نیم فصل منتشر شده است عنوان کرد: «واقعیت این است من از حضور در تراکتورسازی احساس خوبی دارم. بدون حاشیه کارم را انجام می دهم. فراموش نمی کنم از زمانی که در شهرداری بودم دوست داشتم به تراکتورسازی ملحق شوم ولی طی روزهای گذشته پیشنهاداتی از چند باشگاه به من رسیده است. نفت تهران، سایپا و مس تیم هایی هستند که در این مدت با مدیر برنامه هایم صحبت هایی داشته اند.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود از استقلال هم پیشنهاد دارد گفت: «بله، استقلالی ها هم در این باره با مدیر برنامه هایم صحبت کرده اند. البته پاسخی به آنها نداده ام.»

 

مهاجم تراکتورسازی افزود: «من بازیکن تراکتورسازی هستم و تحت قرارداد این باشگاه قرار دارم. اولویت من هم برای ادامه فوتبالم تراکتورسازی است و می خواهم بمانم اما حتما باید با جلالی صحبت کنم. در هفته جاری وضعیت من در تراکتورسازی روشن می شود.»

 

دقیقی افزود: «خدا را شکر می کنم به رغم مصدومیتی که در نیم فصل گریبانگیر من شد در نهایت عملکرد نسبتا موفقی داشتم. البته انتظارم از خودم خیلی بالاتر از این هاست و سعی می کنم هفته به هفته بهتر شوم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها