کد خبر: ۱۸۰۹۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
چندی پیش مصاحبه‌ای باورنکردنی از مسعود شجاعی روی برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در آن وی به پشتبانی همه‌جانبه از نکونام پرداخته بود.

598، تنها 24 ساعت بعد از گلایه علی کریمی از جواد نکونام به خاطر اعتراضات بی‌پایانش به داور بازی، عصر شنبه مصاحبه‌ای باورنکردنی از مسعود شجاعی روی برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در آن هافبک ملی‌پوش کشورمان به پشتبانی همه‌جانبه از شماره شش استقلال پرداخته بود.

 

در این گفتگو از قول شجاعی نوشته بودند که کریمی باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد و با حرف‌های او خدشه‌ای به اعتبار نکونام وارد نمی‌شود.

 

همین مساله کافی بود تا بسیاری از هواداران فوتبال کشورمان سایت‌های مختلف اینترنتی را به تسخیر خودشان دربیاورند و به شدت شجاعی را مورد حمله قرار بدهند.

 

در این میان طبیعتا آتش هواداران علی کریمی و تراکتوری‌ها از بقیه تندتر بود. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که اصالت این مصاحبه هنوز تایید یا تکذیب نشده است، هرچند که با توجه به رابطه خوب شجاعی و کریمی بعید است مسعود چنین اظهار نظری کرده باشد. به ویژه که تیم او روز شنبه بازی هم داشته احتمالا در تمام طول روز توجه شجاعی معطوف به همین مسابقه بوده است.

 

در هفته سیزدهم مسابقات دسته دوی اسپانیا لاس‌پالماس شنبه شب و در حضور شجاعی با نتیجه دو بر یک برابر هرکولس تن به شکست داد. نکته جالب توجه دیگر اینکه شجاعی فیس‌بوک هم ندارد و اخیرا صفحه اینستاگرامش را نیز بسته است.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها