کد خبر: ۱۸۰۸۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: «هر زمان بخواهند حاضرم به استقلال برگردم چون همان طور كه قبلا گفتم خونم آبي است.»

598، ميلاد ميداودي تاييد مي‌كند براي شادي پس از گل برابر پرسپوليس برنامه داشت و حالا كه موفق نشده منتظر بازي برگشت مي‌ماند. ميلاد هرگونه اختلاف با امير قلعه‌نويي را هم رد مي‌كند و براي بازگشت به استقلال در نيم‌فصل دوم چراغ سبز نشان مي‌دهد.

 

* از پرسپوليس يك امتيازي گرفتيد كه 3 امتياز مي‌ارزيد اما دايي نسبت به بازي تدافعي استقلال اعتراض داشت؟

- قبول كنيد كه تيم ما نسبت به پرسپوليس شرايط متفاوتي دارد. ما در ورزشگاه آزادي مقابل آن همه تماشاگر نمي‌توانستيم از ابتدا حمله كنيم. از سويي ديگر چند مصدوم داشتيم و حتي كلاه كج بعد از هفته‌ها به جمع ما اضافه شد. پرسپوليس در آستانه قهرماني نيم‌فصل بود و هر تيمي به جاي ما بود تدافعي بازي مي‌كرد. خدا را شكر كه يك امتياز از اين تيم در آزادي گرفتيم و مطمئن هستم كه اين يك امتياز در آينده به درد ما خواهد خورد.

 

* در بعضي از صحنه‌ها سر هم‌تيمي‌هايت فرياد مي‌كشيدي؟

- من با دو تيم استقلال اهواز و استقلال تهران به پرسپوليس گل زده بودم و دوست داشتم با سومين تيم يعني استقلال صنعتي همين كار را انجام دهم. گل زدن به پرسپوليس به خصوص در ورزشگاه آزادي حال و هواي خاصي دارد.اگر موقعيت‌هايي كه داشتيم و حتي مي‌توانستيم به دست آوريم تبديل به گل مي‌شد همه چيز خوب پيش مي‌رفت. حتي در بعضي از صحنه‌ها مي‌توانستم تك به تك شوم و چون اين اتفاق نيفتاد كمي عصبي شده بودم.

 

* زير پيراهنت عكس فرهاد مجيدي بود و منتظر بودي آن را به همه نشان دهي!

- متاسفانه نتوانستم گل بزنم ولي خيلي فكر كردم كه عكس آقا فرهاد را زير پيراهنم چاپ كنم.اگر گل مي‌زدم پيغامم اين بود كه با مجيدي اينگونه خداحافطي كنم. البته هنوز بازي برگشت باقي مانده و به اميد خدا در اهواز اين كار را انجام مي‌دهم.

 

* چه خاطره‌اي از بازي در كنار مجيدي داشتي؟

- كار با او خيلي لذت‌بخش بود. من از بچگي علاقه شديدي داشتم كه كنار مجيدي بازي كنم و خوشبختانه دو سال در كنار او بودم. در يكي از بازي‌هايي كه استقلال با سپاهان در تهران داشت و ما 4 بر 3 حريف را شكست داديم قبل از بازي مجيدي يك جفت استوك طلايي به من داد و گفت ميلاد اين كفش‌ها را بپوش حتما گل مي‌زني. من در آن بازي دو گل زدم و يك ضربه كاشته زيبا هم زدم كه به دست رحمتي خورد و در برگشت هم آرش آن گل معروف را به ثمر رساند. آن كفش‌ها را هنوز دارم. ولي ديگر آنها را نمي‌پوشم و به يادگار نگه داشتم.

 

* صحبت از بازگشتت به استقلال مطرح است؟

- نيم‌فصل تازه تمام شده ولي من اطلاعي از اين صحبت‌ها ندارم. تا الان كه با شما صحبت مي‌كنم با هيچ باشگاهي حرف نزدم و بازيكن استقلال صنعتي هستم.

 

* با اين كه پدرت پرسپوليسي است با نشان دادن عدد 4 براي پرسپوليسي‌ها كري مي‌خواني!

- مشكلي با پدرم ندارم ولي كري خواني‌ها ادامه دارد. عدد 4 كه در عكس‌ها مي‌بينيد همان چهاري است كه آقا فرهاد نشان مي‌دهد.

 

* اين نماد 4، چهار گل مجيدي است يا 4داربي پياپي؟

- براي ما چهار دربي پياپي است و براي مجيدي چهار گل خودش. اتفاقا ما استقلالي‌ها بايد 8 را نشان دهيم!

 

* در عكس‌ها دخترت هم عدد 4 را نشان مي‌دهد. او هم استقلالي است؟

- صددرصد، اتفاقا هرجا مي‌خواهيم عكس بگيريم او 4 را نشان مي‌دهد.

 

* شايعاتي درخصوص اختلافت با قلعه‌نويي در اوايل فصل به گوش مي‌رسيد را تاييد مي‌كني؟

- من با قلعه‌نويي مشكلي نداشتم و ندارم. آن يك اتفاق فوتبالي بود و قلعه‌نويي صلاح مي‌ديد در آن شرايط نمي‌توانم كمكي به او انجام دهم. من هم از استقلال جدا شدم ولي هر وقت فرصت پيش بيايد و هر زمان بخواهند حاضرم به استقلال برگردم چون همان طور كه قبلا گفتم خونم آبي است.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها