کد خبر: ۱۸۰۸۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
بازیکن جدا شده تراکتورسازی گفت: گذشته‌ها برای من گذشته و من به تیم آینده‌ام فکر می‌کنم.

به گزارش 598 ،سیدمحسن حسینی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدا شدنش از این تیم و پیوستن به گسترش فولاد تبریز گفت: توافقات اولیه در این زمینه صورت گرفته و تا عصر امروز در خصوص مسائل نهایی هم توافق صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ‌البته باید این را بگویم که من در لیست مازاد تیم تراکتورسازی نبودم و دلیل جداشدنم از این تیم این بود که چون کم بازی می‌کردم از نظر فنی به من فشار می‌آمد و درخواست جدایی از تیم را کردم که دوستان هم با من موافقت کرده و حالا می‌خواهم دوران جدیدی را تجربه کنم. مسئولان تراکتورسازی به من گفتند که چون از نظر روحی تحت فشار هستی می‌توانی با تیم‌های خواهانت مذاکره کنی.

حسینی اظهار کرد: در زمان تونی اولیویرا 6 هفته فیکس بازی کردم اما خیلی از آقایان گفتند که من فقط مصاحبه می‌کنم و با این کارم تمرکز تیمم را بر هم می‌زنم. یک توفیق اجباری هم دست داد و من مقابل فولاد بازی کردم و به این تیم گل زدم و همان گل باعث شد که فولاد از کورس قهرمانی جدا شود. سال گذشته با تفکرات آقای آذرنیا نائب قهرمان لیگ شدیم و باید بگویم اگر من فقط اهل مصاحبه بودم آنقدر عملکرد خوبی در تیم نداشتم. به هر حال گذشته‌ها گذشته و من به آینده‌ام فکر می‌کنم.

این بازیکن ادامه داد: توافق من با تیم گسترش‌فولاد تبریز یک فصل و نیم است که نیم فصل آن با درج مبلغ برای لیگ فعلی است و برای فصل آینده ثبت قرارداد توافقی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها