کد خبر: ۱۸۰۷۵۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برخی از انتصاب‌های فرجی‌دانا وزیر علوم صحیح و درست نیست و با حاشیه‌هایی همراه بوده است که باید اصلاح شود.
 حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار داشت: توضیحات وزیر در کمیسیون آموزش و تحقیقات قانع‌کننده نبود اما فرجی‌دانا قول داد که در انتصاب‌ها تغییرات و اصلاحاتی را انجام دهد تا حرکت‌ها در این وزارتخانه با اعتدال و عقلانیت بیشتر توأم شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت علوم به عنوان یک مجموعه کاری، آموزشی و علمی به دور از نگاه‌ها و نگرش‌های سیاسی در مسیر اعتدال دولت یازدهم و حل مشکلات مراکز علمی و دانشگاهی حرکت کند، تصریح کرد: دانشگاه‌های ما صرف توجه و نگاه سیاسی نیست بلکه همه باید تلاش کنیم تا با دیدگاهی شفاف و روشنگرانه کارها را به پیش ببریم.

موسوی در مورد احتمال استیضاح وزیر علوم خاطر نشان کرد: ‌بعید می‌دانم که استیضاحی به این زودی‌ها در کار باشد بلکه قرار است فرجی‌دانا به تذکرات و توصیه‌های نمایندگان در انتصاب‌ها و همچنین رفع برخی از ابهامات و شبهات در زیر مجموعه‌های خود اقدام لازم را انجام دهد و کمتر از افراد حاشیه‌دار استفاده کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما به آرامشی همراه با تعقل، تدبیر و امید به آینده نیاز دارند و نباید به این ساحه با انتصاب‌ها و سخنان حاشیه‌دار ضربه و خدشه‌ای وارد شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یادآور شد: وزیر معرفی شده ورزش و جوانان این بار رأی می‌آورد و کابینه دولت یازدهم تکمیل می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها