کد خبر: ۱۸۰۶۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: با هدف قهرماني ليگ برتر به تراکتورسازي آمدم و با توجه به تفکرات مجيد جلالي او نيز به دنبال اين مهم است.
فرهاد پورغلامي در مورد اتمام نيم‌فصل اول گفت: نيم‌فصل بسيار پرفشار و سنگيني داشتيم. در شروع بازي‌ها تا تيم با نوع تفکرات مجيد جلالي آشنا شود مدتي زمان برد و روز به روز بهتر مي‌شديم. به کارمان اميد داشتيم و روز به روز پيشرفت را مي‌ديديم. با وجود برخي فشارها خوشبختانه تاکتيک تيمي را توانستيم به خوبي در تيم جا بيندازيم و در هفته‌هاي پاياني نيم‌فصل اول فوتبالي ارائه کرديم که مورد قبول ما بود.

به گزارش فارس ، وي افزود: از مديريت باشگاه که به خوبي صبوري کردند تشکر مي‌کنم. با صبوري‌هايي که صورت گرفت توانستيم قالب تيمي را به خوبي شکل دهيم. در برخي مواقع تنش‌هايي به وجود آمد اما چون به کارمان اعتقاد داشتيم توانستيم رضايت هواداران را جلب کنيم.

پورغلامي در مورد تساوي شب گذشته مقابل استقلال عنوان کرد: در اين مسابقه مستحق پيروزي بوديم. استقلال تيم بزرگي است که مربي و کادر فني آنها قابل احترام هستند. ديروز حقمان کسب سه امتياز بود اما متاسفانه موفق به انجام اين مهم نشديم.

مربي ملوان در مورد اينکه بازيکنان استقلال اعتراض زيادي به داور مسابقه انجام مي‌دادند اظهار داشت: متاسفانه دو تيم بزرگ پايتخت در مسابقات خود چنين اقدامي را انجام مي‌دهند و ياد گرفتند به حريف فشار بياورند تا روي قضاوت داور اثر بگذارد. در فوتبال برخي اتفاقات را نمي‌توان پنهان کرد. وقتي در زمين صحنه‌اي اتفاق مي‌افتد نمي‌توان آن را پنهان کرد اما در هر خطا بازيکنان استقلال اعتراض نشان مي‌دادند. فکر مي‌کنم با فشاري که روي داور به وجود آوردند سعيد مظفري زاده قضاوت خوبي داشت. در مورد صحنه مشکوک پنالتي نيز چون صحنه را نديدم نمي‌توانم قضاوت کنم.

پورغلامي در مورد اينکه هواداران تراکتور‌سازي عليه امير قلعه‌نويي شعارهاي زيادي سر دادند خاطرنشان کرد: من بخشي از مصاحبه امير قلعه‌نويي را گوش دادم و او از هواداران تشکر کرد. در روزهاي قبل گفتم هر مربي‌اي خاطرات خوب و بدي با يک تيم دارد و بهتر است هواداران روزهاي خوب خود با امير قلعه‌نويي را به ياد بياورند. هواداران تبريزي گذشتشان زياد است. در مقطع کوتاهي هواداران شعاري سردادند که ادامه‌دار نبود. ديدم که در بخشي از مصاحبه امير قلعه‌نويي از هواداران تراکتور‌سازي تشکر کرده است. فکر مي‌کنم اگر در طول نيم‌فصل عملکرد هواداران تراکتور‌سازي را بررسي کنيم اگر بخواهيم قضاوت منصفانه‌اي داشته باشيم بايد اين هواداران را شايسته تقدير بدانيم.

وي در مورد اينکه فکر مي‌کند آيا کميته استيناف يک امتياز تراکتور‌سازي را بازمي‌گرداند تصريح کرد: فکر مي‌کنم بايد اين اتفاق بيفتد. در طول فصل اگر تيم‌هايي که داراي هوادار هستند را بررسي کنيد و فدراسيون و مهدي تاج اين مسئله را مورد ارزيابي قرار دهند مي‌بينيد هواداران تراکتور‌سازي شايسته تقدير هستند. بايد آن يک امتياز را بازگردانند. در بازي با فولاد خوزستان روي حرکت بازيکن اين تيم که با قوانين ما آشنا نبود هواداران تحريک شدند و مدت کوتاهي عليه او شعار سردادند که مجيد جلالي به سرعت مانع از انجام اين کار شد. به هر حال هواداران ما هميشه رفتار خوبي داشته‌اند.

مربي تراکتور‌سازي در مورد اينکه تيمش در کدام پست‌ها نياز به تقويت دارد عنوان کرد: در بعضي پست‌ها بايد خودمان را تقويت کنيم. اين موضوع به معناي آن نيست که ما در اين پست‌ها نفرات ضعيفي داريم بلکه با توجه به حضور در سه جا و به خاطر آنکه فشاري روي بازيکنان به وجود نيايد و زمان براي ريکاوري داشته باشيم بايد چند بازيکن جديد را به تيم اضافه کنيم. در جلسات کادر فني که در راس آن مجيد جلالي قرار دارد نقطه‌نظراتمان را در اين مورد به مديريت باشگاه اعلام کرديم.

پورغلامي در پاسخ به اين سوال که آيا تراکتور‌سازي مي‌تواند به مقام قهرماني ليگ امسال برسد تاکيد کرد: به شخصه با اين هدف به تراکتور‌سازي آمدم و آنطور که از تفکرات مجيد جلالي اطلاع دارم مي‌دانم هدف او نيز قهرماني است. اميدوارم به اين مهم دست پيدا کنيم. ما به عنوان بازيکن تلاشمان را انجام مي‌دهيم. بقيه موضوعات دست خدا است. نمي‌گويم تيم‌هاي ديگر شايسته نبودند اما در نيم‌فصل اول ما شايسته قهرماني بوديم. انشاءالله بتوانيم در پايان فصل جام را در تبريز بالاي سر ببريم.

وي در پايان گفت: از مديريت و مسئولان تراکتورسازي تشکر مي کنم اميدوارم بتوانيم در اين فصل خواست هواداران را بر آورده کنيم. يک خسته نباشيد هم به خبرنگاران نوشتاري و صدا و سيما مي گويم که در اين نيم فصل آنها نيز روزهاي پرکار و پرفشاري داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها