کد خبر: ۱۸۰۶۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
محمد رويانيان مي‌گويد معاوضه دو، سه بازيکن با ذوب آهن قطعي شده است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت تبادل بازيکن با ذوب‌آهن اظهار کرد: مذاکرات لازم را انجام داده‌ايم و پيش‌نويس قرارداد را هم نوشته ايم. آذري بايد آن را امضا کند و منتظريم که نظر نهايي آنها را بگيريم. درباره 5 بازيکن صحبت شده که فعلا معاوضه دو، سه بازيکن قطعي شده است.

به گزارش ايسنا ، او درباره اينکه گفته مي‌شود غريبي پاسخ مديران پرسپوليس و ذوب آهن را نمي‌دهد، گفت: چه کسي اين را گفته است؟ من و آذري پنجشنبه با غريبي صحبت کرديم و ديروز هم شيريني با اين بازيکن صحبت کرده است. غريبي هيچ مشکلي براي رفتن به ذوب آهن ندارد و احتمالا با مسلمان معاوضه مي‌شود.

رويانيان با حمايت از 4 -5 بازيکن جوان پرسپوليس گفت: بازيکناني مثل غريبي، خان‌زاده، عاليشاه و صادقيان واقعا شايستگي حضور در تيم ملي را دارند و سال هاي سال وقت دارند که در اين فوتبال خود را نشان دهند. الان هم فقط بايد به کار خودشان بپردازند. قطعا هر کجاي ايران که بازي کنند کي‌روش آنها را مي‌بيند. اين 4 نفر مي‌توانند 10-12 سال در بورس باشند و خود را ثابت کنند.

او با اشاره به حضور خود در خانه نيلسون گفت: ديروز به صورت سرزده به خانه نيلسون رفتم و با خانواده‌اش هم ديدار کردم. به او خسته نباشيد گفتم و تاکيد کردم که اگر مشکلي داشته به ما بگويد. او اصلا ضرب‌الاجلي براي باشگاه تعيين نکرده بود. نيلسون گفت "اگر تا آخر فصل هم به من پولي ندهيد چيزي نمي‌گويم. هيچ مشکلي روي من تاثير ندارد و با علاقه کارم را در پرسپوليس دنبال مي‌کنم."

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به خانه صادقيان هم رفتم و شرايطش را بررسي کردم. از اين به بعد به بازيکنان مجرد سر مي‌زنم. تاکيد ما اين است که آنها با خانواده خود زندگي کنند. به او اميد دادم و گفتم وقت زياد داري و مي‌تواني در اردوهاي بعدي در تيم ملي حضور داشته باشي.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها