کد خبر: ۱۸۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
تيم فوتبال پرسپوليس در پايان هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر با يک بازي بيشتر نسبت به استقلال با صدرنشيني به کار خود پايان داد.
پرونده هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با تساوي تراکتورسازي و استقلال در ورزشگاه يادگار امام و قهرماني مشروط پرسپوليس در نيم فصل به پايان رسيد. پرسپوليس در حالي با صدرنشيني در پايان اين هفته از رقابت‌ها به کار خود پايان داد که استقلال هنوز در جدول رده‌بندي يک بازي نسبت به ساير تيم‌ها کمتر انجام داده و در صورت پيروزي در ديدار عقب افتاده خود در سوم آذرماه مقابل ملوان با اختلاف دو گل، اين عنوان به استقلال خواهد رسيد.

به گزارش فارس، در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

مس کرمان يک - داماش گيلان يک

ملوان 3 - فجرسپاسي يک

ذوب‌آهن 2 - راه‌آهن سورينت 3

نفت تهران 2 - سپاهان 2

فولاد يک - گسترش فولاد يک

پرسپوليس صفر - استقلال خوزستان صفر

تراکتورسازي يک - استقلال يک

سايپا 2 - صبا يک

**ترين‌هاي هفته پانزدهم ليگ برتر:

در هفته پانزدهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 22 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته از رقابت‌ها شاهد ميانگين 2،75 در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و راه‌آهن با 5 گل پرگل‌ترين ديدار و ديدار پرسپوليس و استقلال خوزستان که بدون گل به پايان رسيد، به عنوان کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**بهترين تيم هفته: راه‌آهن

هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر را بايد هفته تساوي‌ها ناميد، در اين هفته 5 ديدار از جمله ديدار ‌تيم‌هاي صدرنشين با تساوي به پايان رسيد تا سايپا از اين اتفاق بهترين استفاده را کرده و با برتري مقابل صبا خود را به جمع مدعيان قهرماني برساند.

با اين وجود و با توجه به اين توضيحات عنوان بهترين تيم هفته به راه‌آهن تعلق خواهد گرفت که توانست با برتري مقابل ذوب‌آهن به عنوان تنها ميهمان پيروز هفته خود را معرفي کند. جالب اينکه براي دومين هفته پياپي تيمي که ذوب‌آهن را شکست مي‌دهد، اين عنوان را از آن خود مي‌کند.

**ناکام هفته: پرسپوليس، تراکتورسازي و بوناچيچ

در پايان هفته پانزدهم پرسپوليس اين فرصت را داشت که با يک برد خانگي ديگر، ضمن تداوم رکورد 100 درصدي خود در اين زمينه، بدون حرف و حديث قهرماني خود در رقابت‌هاي نيم فصل را جشن بگيرد که هيچگاه اين اتفاق رخ نداد تا تراکتور و استقلال براي رسيدن به قهرماني اميدوارتر از هميشه شوند. با اين حال تراکتور هم نتوانست از اين تعارف پرسپوليسي‌ها استفاده لازم را کرده و با تساوي مقابل استقلال از رسيدن به اين عنوان بازماند، هرچند که توانست همچنان رکورد شکست ناپذيري در خانه را پس از 19 هفته همچنان حفظ کند.

**بازيکن هفته: يک دروازه‌بان

در يکي از حساس‌ترين ديدارهاي هفته‌ پانزدهم، پرسپوليس در حالي مقابل استقلال خوزستان متوقف شد که درخشش دروازه‌بان تيم خوزستاني يعني پرويز کريمي، يکي از مهم‌ترين عوامل کسب اين نتيجه بود تا استقلال خوزستان با يک امتياز ارزشمند تهران را به مقصد اهواز ترک کند.

**مربي هفته: فيرات

در هفته‌اي که سپري شد تنها 3 تيم راه‌آهن، ملوان و سايپا موفق به شکست حريفان خود شدند و 5 ديدار ديگر با تساوي به پايان رسيد. در اين هفته سايپا با تفکرات مربي خود يعني فيرات توانست ضمن کسب پيروزي خانگي مقابل صبا به جمع تيم‌هاي مدعي اضافه شود.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته پانزدهم:

7 گل: لوسيانو پريرا (فولاد) - سجاد شهباززاده (سايپا) - کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم)

6 گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) - جلال رافخايي (ملوان)

5 گل: محمد غلامي(سپاهان) - رضا نوروزي (نفت) - ميلاد ميداودي (استقلال خوزستان) - مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها