کد خبر: ۱۸۰۵۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
خواهر شهید نوری:
خواهر دادستان زابل با بیان اینکه رعایت قانون و اجرای عدالت مهم‌ترین دغدغه شهید موسی نوری بود گفت: مسئولان باید هر چه سریعتر عاملان این جنایت هولناک را دستگیر و در اسرع وقت مجازاتشان کنند..

خدیجه نوری قلعه‌نو امروز در حاشیه سومین روز از گرامیداشت شهادت شهدای دادستانی زابل در مسجد جامع زاهدان به خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برادرم یک دادستان شجاع، مقاوم و پاک بود که فقط و فقط حامی قشر محروم و مظلوم بود و هیچگاه از باندهای متخلف ترسی نداشت.

وی افزود: شهید نوری بارها گفته بود که توسط افراد ناشناس تهدید شده و این تهدیدها قطعا ناشی از مقاومت وی برای برقراری عدالت بوده است.

خواهر دادستان زابل با اشاره به نجابت شهید نوری گفت: برادر شهیدم همواره به دنبال اجرای عدالت و منافع مردم محروم منطقه سیستان بود و تلاش می‌کرد تا یک امنیت پایدار را در آن خطه ایجاد کند.

وی با اشاره به عملکرد شهید نوری در حوزه کاری تاکید کرد: شهید نوری هیچوقت مردم را فراموش نمی‌کرد و برنامه‎های مختلف کاری خواستار رسیدگی به مشکلات امنیتی و قضایی منطقه سیستان بود.

نوری قلعه‌نو اذعان داشت: مسئولان باید هر چه سریعتر عاملان این جنایت هولناک را دستگیر و در اسرع وقت مجازاتشان کنند.

مقارن ساعت 7 و 45 دقیقه روز 15 آبان ماه جاری موسی نوری‌قلعه‌نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده به هویت مهدی مرعی عازم محل کارشان بودند که رو به روی بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها