کد خبر: ۱۸۰۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
جامع‌ترین پایگاه الکترونیکی پیرامون « صهیونیسم » که توسط موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی راه‌اندازی شده، در آستانه روز جهانی قدس فعال میشود.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، جامع ترین پایگاه الکترونیکی پیرامون « صهیونیسم » که توسط موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی راه‌اندازی شده، در آستانه روز جهانی قدس فعال میشود.

احمد ساجدی سردبیر پایگاههای الکترونیکی موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی با اعلام این خبر اظهار داشت: پایگاه اینترنتی « صهیونیسم » که با نشانی www.zionism.ir قابل دریافت است، صدها عکس، سند و مقاله تحلیلی، آماری و مستند در ارتباط با تحولات پدیده صهیونیسم در ایران و جهان را در خود جای داده است.

وی گفت: هدف از راه‌اندازی این پایگاه، نشان دادن ماهیت صهیونیسم به نسل جوان و همچنین ایجاد تسهیلات برای پژوهشگران و محققانی است که مایل به تحقیق و کاوش در زمینه صهیونیسم هستند.

ساجدی اظهار داشت: مقالات و گزارشهای موجود در سایت صهیونیسم به حدود 15 گرایش از جمله بنیانهای صهیونیسم، صهیونیسم و انگلیس، صهیونیسم و آمریکا، صهیونیسم و فلسطین، صهیونیسم و خاورمیانه، صهیونیسم و پهلوی، صهیونیسم و انقلاب اسلامی، صهیونیسم و یهودیت، صهیونیسم و حزب الله، صهیونیسم و بهائیت، هولوکاست، موساد، انتفاضه، قدس و منابع تقسیم شده و مقالات بر اساس رویکردهای خود در این گزینه‌ها جای میگیرند.

سردبیر پایگاههای الکترونیکی موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی در پایان گفت: این موسسه علاوه بر موضوع صهیونیسم، چند سایت دیگر را نیز با هدف کمک به محققان و پژوهشگران راه‌اندازی کرده است.

یکی از این سایت‌ها «انقلاب دوم» نام دارد که با نشانی  www.second-revolution.ir  قابل دریافت است. در این سایت نیز صدها مقاله، سند و عکس در زمینه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، چگونگی تسخیر، معرفی گروگانها و گروگانگیرها، بازتاب حادثه تسخیر لانه جاسوسی و نتایج این واقعه و همچنین سوابق روابط آمریکائیها با دولت و ملت ایران در سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی وجود دارد.

به گفته ساجدی سایت دیگر «ایران و استعمار انگلیس» نام دارد که دربرگیرنده صدها مقاله و عکس و سند در ارتباط با سوابق روابط انگلیسیها با مردم ایران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون می باشد. در این سایت نیز که با نشانی www.bcir.ir قابل دریافت است دخالتهای انگلیس، قراردادها، اقدامات آن کشور برای تجزیه ایران، نقش آن کشور در سرقت عتیقه جات ایران و هر آنچه که در پوشش «استعمار انگلیس» میگنجد در قالب مقالات مختلف آورده شده است.

بر اساس اظهارات سردبیر پایگاههای الکترونیکی موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی سایت‌های دیگری نیز در زمینه تاریخ معاصر ایران توسط این موسسه در حال بارگذاری هستند که عموماً در سال جاری فعال خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها