کد خبر: ۱۸۰۳۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
کبه، مد‌نظر قلعه‌نويي قرار نداشت و او ترجيح مي‌داد مهاجمان ديگري به اين تيم بپيوندند.

598، مسئولان باشگاه استقلال تا پيش از پايان نيم‌فصل نخست ليگ، همه گمانه‌زني‌ها درباره ليست خريد و مازاد براي نيم فصل دوم را تکذيب‌ و اعلام کردند امير قلعه‌نويي فعلا ليستي ارائه نداده‌‌ اما خريد بوبکر کبه مهاجم آفريقايي داماش گيلان نشان داد که مسئولان باشگاه براي فصل نقل و ‌انتقالات به جمع‌بندي نرسيده‌اند و در ‌واقع اختلاف‌نظر علي فتح الله زاده و امير قلعه‌نويي مانع اعلام ليست سرمربي تيم شده است!

 

هر چند قلعه‌نويي براي نيم‌فصل دوم ليگ برتر به‌ دنبال يک مهاجم بود و مذاکراتي نيز با چند مهاجم انجام گرفت اما در‌ نهايت کبه از تيم داماش به اين تيم پيوست.

 

اين در حالي است که گفته مي‌شود کبه، مد‌نظر قلعه‌نويي قرار نداشت و او ترجيح مي‌داد مهاجمان ديگري به اين تيم بپيوندند اما با اصرار فتح الله زاده اين انتقال صورت‌ گرفت. گويا دوستي ديرينه امير عابديني با علي فتح الله زاده و مشکلات مالي داماش دليل اصلي توافق بر سر اين انتقال بوده است.

 

فتح الله زاده معتقد است کبه پس از نيم‌فصل حضور در استقلال با پول خوبي به تيمي ديگر به فروش مي‌رسد و آبي‌ها سود خوبي خواهند برد. کبه همان مهاجمي است که فصل گذشته با گلي که در‌ بازي رفت داماش و استقلال در دقيقه ‌89 به آبي‌پوشان زد، باعث شد شاگردان قلعه‌نويي قهرماني نيم‌فصل را از دست بدهند و سپاهان قهرمان نيم فصل شود.

 

از استقلال خبر مي‌رسد کادر فني اين تيم، ميلاد غريبي مهاجم جوان سابق سايپا را مد‌نظر دارند و حتي شنيده شد مجيد صالح، دستيار قلعه‌نويي که زماني سرمربي سايپا بود و غريبي شاگرد او در اين تيم محسوب مي‌شد براي حضور اين بازيکن جوان در تيم استقلال با او صحبت کرده است.

 

هر ‌چند اين خبر از سوي‌ مسئولان باشگاه استقلال تکذيب شد اما نکته اين‌جاست که غريبي حاضر به تکذيب اين خبر نشده است. مهاجم نيمکت‌نشين قرمزها در اين‌‌ خصوص اعلام کرده‌ ترجيح مي‌دهد سکوت کند تا مشخص شود اين خبر‌ تا حدي صحت داشته است.

 

غريبي‌ مدت‌هاست در ليست فروش پرسپوليس قرار دارد و چند هفته پيش صحبت از حضورش در ذوب‌آهن و استقلال‌خوزستان بود.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها