کد خبر: ۱۸۰۱۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۲
بوروسيادورتموند در بازي برگشت خود برابر آرسنال در ليگ قهرمانان اروپا با يک گل شکست خورد تا با شش امتياز به رده سوم اين گروهش در ليگ قهرمانان اروپا سقوط کند.

يورگن کاوپ سرمربي بورورسيا دورتموند پس از شکست تيمش برابر آرسنال در ليگ قهرمانان اروپا گفت: بازي بسيار خوبي انجام داديم. آرسنال در اولين حمله جدي خود به دروازه ما به گل رسيد. ما در اين ديدار کاملا تيم برتر ميدان بوديم اما فوتبال بازي نتيجه‌هاست. آنچه باقي مي‌ماند نتيجه است. ما در اين ديدار چنديد فرصت گل داشتيم اما دقت کافي را در رسيدن به گل نداشتيم.قبل از اينکه آرسنال بتواند دروازه ما را باز کند، 11 شوت به سمت دروازه حريف داشتيم. در طول بازي فکر کردم شايد بازيکنان آرسنال هر کدام بيش از 2 پا دارند! در بازي برابر آرسنال اصلاً شانس نداشتيم. مي‌توانستيم چندين گل در اين ديدار به ثمر برسانيم.

سرمربي دروتموند در ادامه گفت: خبر خوب اين‌است که با دو پيروزي در دو بازي بعدي خودمان در اين گروه مي توانسم از اين گروه صعود کنيم. اکنون ديگر نبايد به اين بازي فکر کنيم و بايد تمرکز خودمان را به بازي خودمان معطوف کنيم.

يورگن کلوپ در پاسخ به اين سوال که فکر مي کنيد آرسنال بتواند در اين فصل به قهرماني در ليگ قهرمانان برسد گفت: بله. آنها تيمي بسيار جوان و با انگيزه و قدرتمندي هستند که يک مربي خوب هدايت آن را برعهده دارد. تا زماني‌ که آرسنال در ليگ قهرمانان اروپا با بايرن‌مونيخ مواجه نشوند، مي‌توانند به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسند.

کلوپ در پايان گفت: در دقايق پاياني داور مي توانست براي ما پنالتي بگيرد. فکر مي کنم مرته ساکر روي لواند و فسکي خطا کرد و داور مي‌توانست در اين صحنه براي تيم ما پنالتي اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها